Zdrowie » Uroda
EVELINE COSMETICS PODCZAS 49. EDYCJI COSMOPROF BOLONIA 2016
Zobacz więcej zdjęć » |
W związku z objęciem przez Polskę statusu kraju partnerskiego, edycja ta była wyjątkowa dla polskich firm, a otwarcie targów przebiegło w biało czerwonych barwach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Na dużym, nowoczesnym stoisku marka Eveline Cosmetics zaprezentowała przegląd aktualnej oferty. - Duże zainteresowanie odwiedzających to zasługa szerokiej oferty naszych produktów, które przyciągają m.in. nowoczesnymi, starannie dopracowanymi formułami i opakowaniami. Wydarzenie w Bolonii każdego roku gromadzi całe spektrum związane z urodą. To miejsce wymiany poglądów, pozyskania najnowszych informacji oraz najwyższej jakości nowości. To miejsce gdzie trzeba być - mówi Karina Kozerska, Dyrektor Marketingu Eveline Cosmetics.
Wiodący producenci prezentowali się w różnych obszarach, m.in. perfumy, spa i uroda, produkty naturalne, do pielęgnacji włosów, paznokci oraz opakowania.
Możliwości wystawiennicze włoskich targów nie ograniczyły się do odwiedzania ekspozycji z danego sektora produktów. Bolonia oferowała wystawcom innowacyjne sposoby prezentacji marki poprzez tworzenie specjalnych strategii, obszarów i projektów. Na uczestników czekały warsztaty, konferencje, imprezy i seminaria tematyczne dla branży beauty.
Targi to doskonała okazja dla producentów, aby zdobyć nowych klientów i wejść na nowe rynki. Jednocześnie to wielkie wyzwanie, aby wyróżnić się spośród licznej rzeszy innych producentów, co wymaga dobrze przemyślanej strategii i nowych rozwiązań.
Międzynarodowe Targi Cosmoprof w Bolonii to największe i najważniejsze wydarzenie w branży kosmetycznej na świecie. Ich wielką skalę podkreśla rosnąca z roku na rok liczba wystawców. Odwiedzający będą mogli uczestniczyć w konferencjach, imprezach i seminariach tematycznych dla branży beauty. Polska branża kosmetyczna była reprezentowana przez ponad 100 polskich producentów.
Nadesłał:
konceptPR
|
Komentarze (0)