Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

EVELINE COSMETICS PODCZAS 49. EDYCJI COSMOPROF BOLONIA 2016

EVELINE COSMETICS PODCZAS 49. EDYCJI COSMOPROF BOLONIA 2016
Zobacz więcej zdjęć »
W dniach 18-21 marca 2016 firma Eveline Cosmetics uczestniczyła w 49 edycji COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA 2016, wiodącej międzynarodowej imprezy targowej w branży kosmetycznej.

W związku z objęciem przez Polskę statusu kraju partnerskiego, edycja ta była wyjątkowa dla polskich firm, a otwarcie targów przebiegło w biało czerwonych barwach.

Na dużym, nowoczesnym stoisku marka Eveline Cosmetics zaprezentowała przegląd aktualnej oferty. - Duże zainteresowanie odwiedzających to zasługa szerokiej oferty naszych produktów, które przyciągają m.in. nowoczesnymi, starannie dopracowanymi formułami i opakowaniami. Wydarzenie w Bolonii każdego roku gromadzi całe spektrum związane z urodą. To miejsce wymiany poglądów, pozyskania najnowszych informacji oraz najwyższej jakości nowości.  To miejsce gdzie trzeba być - mówi Karina Kozerska, Dyrektor Marketingu Eveline Cosmetics.

Wiodący producenci prezentowali się w różnych obszarach, m.in. perfumy, spa i uroda, produkty naturalne, do pielęgnacji włosów, paznokci oraz opakowania.

Możliwości wystawiennicze włoskich targów nie ograniczyły się do odwiedzania ekspozycji z danego sektora produktów. Bolonia oferowała wystawcom innowacyjne sposoby  prezentacji marki poprzez tworzenie specjalnych strategii, obszarów i projektów. Na uczestników czekały warsztaty, konferencje, imprezy i seminaria  tematyczne dla branży beauty.

Targi to doskonała okazja dla producentów, aby zdobyć nowych klientów i wejść na nowe rynki. Jednocześnie to wielkie wyzwanie, aby wyróżnić się spośród licznej rzeszy innych producentów, co  wymaga dobrze przemyślanej strategii i nowych rozwiązań.

Międzynarodowe Targi Cosmoprof w Bolonii to największe i najważniejsze wydarzenie w branży kosmetycznej na świecie. Ich wielką skalę podkreśla rosnąca z roku na rok liczba wystawców. Odwiedzający będą mogli  uczestniczyć w konferencjach, imprezach i seminariach tematycznych dla branży beauty. Polska branża kosmetyczna była reprezentowana przez ponad 100 polskich producentów.

 

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konceptPR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »