Firma » Biznes
EXPO XXI Warszawa – zmiana nazwy, logo i strategii komunikacyjnej najbardziej popularnego obiektu e
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowy wizerunek związany jest z wdrożoną od września strategią zmiany pozycjonowania obiektu ze specjalizacji targowej, na multivenue.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Intensywne prace nad nową strategią komunikacyjną EXPO XXI trwały od kilku miesięcy. Zmiany objęły zarówno komunikację wizualną, jak i działania sprzedażowe oraz marketingowe firmy. Od listopada obiekt posługuje się nowym logo i nazwą – EXPO XXI Warszawa. Skrócenie i uproszczenie dotychczasowej nazwy jest wynikiem m.in. aktywnych działań komunikacyjnych, które EXPO XXI kieruje nie tylko do klientów polskich, ale także zagranicznych. Inspiracją do stworzenia nowego logo EXPO XXI był zaś z jednej strony najbardziej rozpoznawalny element obiektu – fasada głównego budynku, z drugiej zaś aktualne trendy w designie związane z wykorzystaniem koloru, który oddaje nowoczesny i multifunkcyjny charakter EXPO XXI.
Motywatorem do wprowadzenia nowej strategii i zmian w identyfikacji wizualnej była naturalna ewolucja obiektu z miejsca o przeznaczeniu przede wszystkim targowo-kongresowym na multivenue. Od dłuższego czasu, właściwie od momentu wybudowania Hali nr 4, przygotowywaliśmy wnętrza i infrastrukturę do obsługi różnego typu wydarzeń - koncertów, kongresów, wystaw, gali czy wieczornych eventów – powiedziała Żaneta Berus, Prezes EXPO XXI Warszawa. Wdrożone zmiany to więc nie tylko nowe logo czy kolorystyka, ale całkiem nowe pozycjonowanie EXPO XXI Warszawa. Już teraz jesteśmy jedną z najchętniej wybieranych lokalizacji, jeśli chodzi o gale i eventy firmowe – to właśnie w EXPO XXI odbyła się np.: tegoroczna edycja imprezy Desperados Endless Night Party. A już niedługo nasze nowe oblicze znajdzie potwierdzenie także w wydarzeniach związanych z modą i lifestylem. W listopadzie gościmy bowiem w EXPO XXI pokaz najnowszej kolekcji marki Bohoboco, zaś w grudniu kolejną edycję Gali Finałowej konkursu Miss Polonia.
Zmiana strategii komunikacyjnej EXPO XXI wdrażana będzie w dwóch etapach. Do końca 2014 roku nowe logo, nazwa i kolorystyka zostaną zaprezentowane klientom oraz zaimplementowane do wszystkich materiałów firmowych i sprzedażowych obiektu. W 2015 zmiany obejmą także budynki EXPO XXI Warszawa, które zyskają nowe oznakowanie i wystrój.
W zakresie nowej strategii komunikacji, zmiany pozycjonowania i identyfikacji wizualnej, EXPO XXI współpracuje z agencją TBWA PR. Autorem projektu nowego logo obiektu jest Szymon Parafiniak.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)