Moda » Odzież

Fani Toshiby projektują koszulki na Facebooku

Fani Toshiby projektują koszulki na Facebooku
Zobacz więcej zdjęć »
Pod hasłem TO SIĘ NOSI trwa konkurs na stylową koszulkę fana Toshiba. Przez 3 tygodnie na fanpage’u marki można zgłaszać swoje projekty, oraz oceniać zgłoszenia innych fanów. Na autorów najciekawszych prac czekają multimedialne netbooki Toshiba NB550D oraz kreacje z kolekcji Mariusza Przybylskiego.

Nie po raz pierwszy marka Toshiba podejmuje działania związane z modą. Udana współpraca z cenionym polskim projektantem Mariuszem Przybylskim zaowocowała ostatnio ekskluzywną kolekcją skórzanych etui na laptopy. Teraz firma oddaje pole amatorom, a celem jest oryginalny projekt nadruku na koszulkę zainspirowany kolorowymi netbookami NB550D. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Szerokie pole do popisu

Pod adresem http://apps.facebook.com/tosienosi użytkownicy mają do dyspozycji aplikację, w której w prosty sposób mogą stworzyć swoisty kolaż z gotowych elementów graficznych. Do konkursu przyjmowane są również całkowicie autorskie projekty, które można przygotować we własnym zakresie, a następnie wgrać z dysku do aplikacji.Konkurs został zorganizowany we współpracy z Mariuszem Przybylskim, który przekazał na nagrody kreacje ze swojej kolekcji, a także przygotował opisy stylów (będących jednocześnie kategoriami konkursu). Uczestnicy mogą zainspirować się nimi na profilu facebookowym projektanta. Mariusz Przybylski jest również członkiem jury, które wybierze trzech zwycięzców.

Fani mają głos

Jednak nie tylko werdykt jury skutkuje uzyskaniem nagród. W konkursie rozdane zostaną także trzy kolorowe netbooki Toshiba NB550D. Trafią one do autorów prac wyłonionych przez głosowanie użytkowników.

Konkurs TO SIĘ NOSI można śledzić na bieżąco na fanpage’u Toshiba Polska pod adresem www.facebook.com/toshiba.polska. Zasady, regulamin i aplikacja konkursowa znajdują się na http://apps.facebook.com/tosienosi. Konkurs trwa do 29 sierpnia. Toshiba nie wyklucza, że zwycięskie projekty nadruków zostaną za zgodą autorów wykorzystane do produkcji koszulek dla fanów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

TOSHIBA
http://www.toshiba.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »