Gospodarka » Bezpieczeństwo
Finamo Direct - nowa platforma ubezpieczeniowa
Zobacz więcej zdjęć » |
Wprowadzenie szerokiej oferty ubezpieczeń jest zgodne ze strategią Finamo, polegającą na kompletnym doradztwie w zarządzaniu finansami osobistymi, które nie jest pełne bez ochrony jaką są ubezpieczenia. Kanał internetowy jest komplementarny w stosunku do sieci tradycyjnych Centrów Finansowych Finamo. Dzięki temu zwiększamy zasięg naszego działania.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Projekt Finamo Direct został oparty na badaniach potrzeb internautów, według których niska cena, oszczędność czasu i komfort podejmowania decyzji to podstawowe przyczyny korzystanie z kanału internetowego. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie Finamo przygotowało przyjazną dla klienta platformę internetową. Finamo Direct to nie tylko możliwość porównania ubezpieczeń, ale również dobrania optymalnego rozwiązania dla konkretnego klienta, poprzez wbudowany proces doradczy, polegający na odpowiednim systemie pytań i opcji wyboru.
Dzięki wdrożeniu portalu www.finamodirect.pl Finamo chce pozyskać nowych klientów, którzy są zwolennikami zakupów przez internet. Portal jest skierowany również do osób, które mają małe zaufanie do w pełni wirtualnych instytucji finansowych. Będą one mogły skorzystać z platformy za pośrednictwem doradcy w oddziale Finamo.
Finamo Direct to szeroki portfel ubezpieczeń od komunikacyjnych i mieszkaniowych przez turystyczne, zdrowotne po OFE. W Centrach Finansowych Finamo dostępne są również ubezpieczenia na życie. Jednak ze względu na znaczne skomplikowanie produktu na razie nie będą one oferowane w Internecie.
W kolejnych etapach rozwoju projektu zostanie zwiększona również liczba ubezpieczycieli dostępnych na platformie. Obecnie na Finamo Direct znajdują cię ubezpieczenia sześciu partnerów, tj.: Uniqua, Hestia, Benefia, Aviva, Aegon, Signal Iduna.
Podstawowe kryteria doboru produktów i partnerów do Finamo Direct to atrakcyjność cenowa produktu dla Klienta oraz możliwość dopasowania go do indywidualnych potrzeb poprzez szeroki zakres dodatkowych opcji.
Ważnym atutem Finamo Direct jest również łatwy kontakt z call center.
Według badań 87% internautów za ważne uważa łatwy dostęp do call center w momencie napotkania nieprzewidzianych problemów i pytań w procesie nabywania polisy - mówi Małgorzata Maroszek, Project Manager Finamo Direct. - Dlatego na naszej platformie klient ma możliwość zapisania dotychczas wypełnionych danych i skontaktowania się z naszym call center aż na pięć sposobów: tradycyjnie dzwoniąc, poprzez Skype'a, zostawiając dane na formularzu kontaktowym, czatując, a także poprzez funkcję call me back. Dzięki tej ostatniej opcji klient ma pewność, że oddzwonimy do niego w ciągu 30 sekund na nasz koszt.
Na portalu Finamo Direct znajduje się również sekcja Obszar Klienta, dzięki której można śledzić zakupione polisy, sięgnąć w każdej chwili do ważnych dokumentów, takich jak Ogólne Warunki Ubezpieczeń czy edytować swoje dane. Osoby, które wysłały aplikację, a nie dokonały płatności mają możliwość dokończenia transakcji w późniejszym terminie przez dostępny w tej sekcji link. Klient może również śledzić status zakupu swojej polisy oraz wykorzystać wcześniej wprowadzone dane przy wybieraniu następnych ubezpieczeń.
Finamo planuje po 6 miesiącach funkcjonowania portalu Finamo Direct osiągnąć 3 procentowy udział w rynku.
Na efektywność Finamo Direct patrzymy szerzej niż tylko prosta liczba zawartych polis - wyjaśnia Fedele DiMaggio, Prezes Zarządu Finamo SA. - Jest to dla nas sposób na pozyskanie i dotarcie do nowych klientów. Ponadto rynek ubezpieczeń direct, chociaż jest jeszcze mały, to szybko się rozwija. Chcemy mieć w nim swój udział.
Funkcjonalności portalu Finamo Direct zostały zaprezentowane na konferencji prasowej, zorganizowanej 5 listopada br. w apartamencie na 22 piętrze Platinum Towers.
Film nt. Finamo Direct znajduje sie w materialach dla maediów: http://media.finamo.pl/PressOffice/PressKit.1709.po?category_id=2203
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)