Społeczeństwo » Społeczeństwo

Finlandia® Vodka najlepiej ocenianą wódką przez Polaków

Finlandia® Vodka najlepiej ocenianą wódką przez Polaków
Zobacz więcej zdjęć »
Finlandia® Vodka po raz kolejny zdobyła pozycję lidera pod względem ocen konsumentów. Według badań przeprowadzonych w 2013 roku przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR, okazała się w świadomości konsumentów najbardziej zbliżona do ideału.

Jeden z dwóch najmocniejszych brandów
w portfolio Brown-Forman, został najwyżej oceniony we wszystkich kategoriach spośród wszystkich analizowanych marek wódek.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Według badań zrealizowanych przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR w 2013 roku zdecydowanie najbardziej znanymi napojami alkoholowymi  były wódki czyste i białe gatunkowe[1]. W kategorii tej, w największym stopniu zakorzenionej
w świadomości konsumentów, za najbardziej popularną została uznana Finlandia® Vodka.

Na postrzeganie marek w przeprowadzanych badaniach wódek największy wpływ ma pięć czynników: smak, jakość, atrakcyjność opakowania, prestiż oraz cena. Finlandia® Vodka po raz kolejny utrzymała pozycję lidera pod względem uznania konsumentów. W 2013 roku została najwyższej oceniona spośród wszystkich analizowanych marek wódek we wszystkich kategoriach.

Kolejny rok z rzędu Finlandia® Vodka oceniana jest najwyżej w testach atrakcyjności, co więcej tym razem we wszystkich badanych kategoriach. Zdaniem Polaków jest ona od lat najbliższa ideałowi, spośród wszystkich testowanych wódek. Taki wynik cieszy nas tym bardziej, że najczęściej spożywane marki są również najchętniej rekomendowane przez respondentów. Są one polecane głównie przyjaciołom, znajomym a także członkom rodziny ze względu na wysoką jakość oraz dobry smak. – podkreśla Katarzyna Obuchowicz, Marketing Director w Brown-Forman Polska.

 

Według badań Polacy najchętniej spożywają alkohol w towarzystwie przyjaciół
i znajomych, w drugiej kolejności – w gronie rodzinnym. Spożywanie alkoholi
ma w Polsce nadal charakter głównie prywatny. Polacy najczęściej deklarowali spożywanie alkoholi we własnych domach bądź w domach rodziny lub znajomych. Gotowe drinki niskoprocentowe konsumenci chętniej niż pozostałe rodzaje alkoholi spożywali na świeżym powietrzu.

Tajemnicą najwyższej jakości oraz smaku Finlandia® Vodka od zawsze są jej naturalne składniki. Niezrównana jakość wynika z użycia krystalicznie czystej wody, naturalnie filtrowanej przez morenę polodowcową, najlepszego, sześciorzędowego jęczmienia, dojrzewającego w ciepłych promieniach Północnego Słońca oraz dwustustopniowego procesu destylacji, przeprowadzanego w jednej najbardziej zaawansowanych technologicznie gorzelni na świecie. Finlandia® Vodka w swoim portfolio posiada również szeroki wachlarz wariantów smakowych: Finlandia® Lime Vodka, Finlandia® Grapefruit Vodka, Finlandia® Mango Vodka, Finlandia® Cranberry Vodka, Finlandia® Blackurrant Vodka, Finlandia® Redberry Vodka [1] Poza piwem wśród osób deklarujących spożycie i/lub kupowanie alkoholi.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ComPress

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »