Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

Fly.pl przenosi obsługę Contact Center do Easygo.pl

Fly.pl przenosi obsługę Contact Center do Easygo.pl
Zobacz więcej zdjęć »
Przełom na rynku internetowych usług turystycznych w Polsce. Od teraz klientów obu portali turystycznych obsługiwać będzie jeden zespół konsultantów należący do EasyGo.pl. Zawarta umowa ma podnieść skuteczność sprzedażową Fly.pl.

Portal turystyczny EasyGo.pl jako jedyny z tzw. pierwszej trójki w polskiej e-turystyce zamknął rok 2008 dodatnim wynikiem finansowym. To pierwsze tego typu zdarzenie segmencie internetowych usług turystycznych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Obie spółki zachowują pełną niezależność prawną i organizacyjną, a świadczone usługi rozliczane będą na zasadzie outsourcingu.

Wydaje się pewnym i nieuchronnym, że branża polskiej e-turystyki zmierza w kierunku usług opartych o rezerwacje dokonywane samodzielnie przez klienta w czasie rzeczywistym. Aby tak się stało niezbędna jest jednak wysoka akceptacja społeczna dla takich transakcji oraz szeroka dostępność kart kredytowych z wysokim limitem dostępnych środków. Póki co, polski rynek zmienia się w tym zakresie systematycznie, ale powoli. Niezależnie od sprzedaży online wciąż idealnym rozwiązaniem jest więc sprzedaż internetowa oraz telefoniczna przy pomocy profesjonalnych konsultantów.

Fly.pl jest częścią niemieckiego potentata usług turystycznych firmy Comvel GmbH. Koncern oprócz Polski operuje na rynku niemieckim, austriackim i brytyjskim. - Firma rozpoczęła działalność w Polsce z zupełnie inną strategią - wyjaśnia Grzegorz Bosowski, dyrektor zarządzający Fly.pl - obecnie, wzorem firmy macierzystej chcemy skupić nasze działania pozyskiwaniu klienta poprzez różnorodne działania marketingowe i aktywną współpracę z organizatorami podróży. Obsługę pozyskanego przez nas ruchu pozostawiamy jednak zewnętrznym profesjonalistom.

EasyGo.pl rok 2008 zamknął przychodem w wysokości 51,5 mln zł i zyskiem netto w wysokości 510 tys. zł. Bezpośrednia konkurencja odnotowała w tym samym okresie wyraźne straty. - Nie mydlimy oczu klientom, inwestorom i obserwatorom rynku. Pełen online jest celem całej branży. My także do niego zmierzamy. Ale na sukces tego kanału sprzedaży wszyscy jeszcze musimy poczekać. Przyjęta przez nas strategia sprzedaży oparta o doskonale zorganizowany i świetnie wyszkolony zespół doradców przyniosła jak widać najlepszy finansowy efekt na rynku - komentuje Mateusz Kazieczko, prezes EasyGo.pl.

Spółka Comvel po dwóch latach funkcjonowania, dzięki zdobytym doświadczeniom, podjęła decyzję o modyfikacji strategii biznesowej . - Wspólnie z szefostwem centrali Comvel'a bacznie obserwujemy cały rynek turystyczny - wyjaśnia reorganizację sprzedaży Grzegorz Bosowski - Zwłaszcza w kategorii skuteczności sprzedaży EasyGo.pl to bardzo otwarta i nowocześnie zorganizowana firma. Osiągane wyniki najlepiej pokazują jej możliwości, determinację i skuteczność działania. W naszej wspólnej ocenie to najlepsze turystyczne Contact Center w Polsce, dlatego cieszymy się, że rozpoczynamy naszą współpracę.

Zarówno EasyGo.pl jak i Fly.pl zachowują pełną niezależność prawną, organizacyjną i brandową, zaś świadczone usługi rozliczane będą w oparciu o umowę outsourcingową. - Prawie nic się nie zmienia - wyjaśnia krótko Grzegorz Bosowski - Nasza siedziba i cały zespół pozostają w Warszawie. Zmienia się tylko Contact Center, w którym obsługiwani będą nasi klienci.

Obie strony nie zdradzają szczegółów finansowych związanych z podpisaniem umowy i sposobem rozliczania współpracy. Obaj szefowie zapewniają jedynie, że umowa jest korzystna i satysfakcjonująca dla obu stron.

Mateusz Kazieczko z EasyGo.pl jest przekonany, że jego firma doskonale poradzi sobie z podjętym zadaniem. - Nasze rozmowy trwały od kilku miesięcy. Mieliśmy więc czas na odpowiednie przygotowania. Na przełomie roku rozbudowaliśmy i odpowiednio przystosowaliśmy wszystkie systemy informatyczne i rezerwacyjne. Przeprowadziliśmy wielogodzinne szkolenia a także dziesiątki niezbędnych rozmów technicznych ze sobą oraz naszymi turystycznymi partnerami. Wszystko jest zapięte na przysłowiowy ostatni guzik i jestem zupełnie spokojny.

Klienci Fly.pl nie odczują żadnych zmian technologicznych. Systemy informatyczne wdrożone do realizacji projektu pozwolą konsultantom EasyGo.pl na błyskawiczne rozpoznanie dzwoniącego lub składającego internetowe zamówienie klienta. Jakość obsługi pozostanie identyczna dla obu obsługiwanych firm.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »