Firma » Reklama
Fresh Studio z UM Warszawa
Zobacz więcej zdjęć » |
Na początku lutego w różnych miejscach stolicy pojawiły się billboardy, plakaty i ulotki informujące o kampanii. Poznańska agencja Fresh Studio jest autorem koncepcji Brata PIT-a oraz stworzyła wszystkie materiały graficzne i multimedialne obejmujące outdoor, ulotki, komiks oraz film animowany. Plakaty zaprojektowane przez Fresh Studio przedstawiają 4 obszary wspierane przez miasto: kulturę i sport, komunikację, służbę zdrowia i edukację.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak podaje UM Warszawa materiały informujące o kampanii pojawią się w miejscach odpowiadających tematom. Przykładowo, plakaty z Bratem PIT-em przedstawiające komunikację zawisną w autobusach i metrze, a materiały skupiające się na sporcie i kulturze pojawią się Ośrodkach Sportu i Rekreacji, domach kultury i bibliotekach. Brat PIT pojawi się także na portalach społecznościowych takich jak Facebook i Nasza-klasa.
Mieszkańcy większych miast mogą nie zdawać sobie z tego sprawy, ale mają duży wpływ na poprawę codziennego życia i funkcjonowania miasta. Mogą to zrobić poprzez płacenie podatku dochodowego w mieście w którym mieszkają i pracują. Budżet Warszawy oprócz pieniędzy od państwa, kredytów i obligacji, majątku Warszawy, w 1/3 składa się z podatków dochodowych płaconych przez jej mieszkańców. Jak podaje Polska Agencja Prasowa w 2009 r. było to 3,47 mld złotych. W przeliczeniu na jednego mieszkańca Warszawy daje to kwotę 3 tys. zł do budżetu miasta. Przykładowo, remont m kw. drogi kosztuje 125 zł, utrzymanie jednego miejsca w przedszkolu 5,5 tys. zł, zakup nowego autobusu ok. 1 mln zł, budowa nowego mostu to ok. 1 mld zł. Władze miasta szacują, że ok. 300 tys. osób płaci podatki poza stolicą co w przeliczeniu na potencjalne wpływy do budżetu daje kwotę prawie 1 mld zł.
Nadesłał:
k.skorupinski@wellington.pl
|
Komentarze (0)