Gospodarka » Żywność
FRoSTA doceniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Celem kampanii „Może zadbajmy o morze” jest promocja wśród konsumentów świadomego wyboru ryb trafiających na nasze talerze. Akcja ruszyła w październiku 2014 r. Mobilna ekspozycja edukacyjna popularyzująca wiedzę o rybach odwiedziła już 4 miasta Polski. Na zwiedzających czekały: interaktywne stoisko, gry i zabawy edukacyjne oraz eksperci,gotowi odpowiedzieć na pytania dotyczące wyboru ryb i zrównoważonego rybołówstwa.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Działania edukacyjne FRoSTY na rzecz ochrony zasobów mórz i oceanów zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i opisane w najnowszym Raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki” - największym, dorocznym zestawieniu najważniejszych aktywności biznesu społecznie odpowiedzialnego. Dobra praktyka FRoSTY znalazła się wśród akcji nastawionych na edukację konsumentów. Oprócz FRoSTY, jeszcze tylko 20 działań spośród niemal 700 praktyk zaprezentowanych w tegorocznej edycji Raportu dotyczyło właśnie tego obszaru.
Kampania edukacyjna prowadzona przez FRoSTĘ jest elementem nowej polityki rybnej marki, w ramach której wdrożyław swoim zakładzie produkcyjnym standardy zrównoważonego rybołówstwa. Dzięki temu FRoSTA, jako jeden z nielicznych producentów na polskim rynku, może poszczycić się niebieskim certyfikatem MSC na opakowaniach wszystkich swoich produktów rybnych gwarantującym, że ryby zostały złowione z poszanowaniem ekosystemu morskiego. Firma na tym jednak nie poprzestaje. Także i w tym roku zamierza kontynuować kampanię „Może zadbajmy o morze” i edukować konsumentów w kolejnych miastach Polski.
Wdrożenie standardów zrównoważonego rybołówstwa to kolejny etap strategii marki FRoSTA, która zakłada wychodzenie naprzeciw nowym trendom konsumenckim. Już w 2011 r. producent wprowadził politykę 100% naturalnego smaku, usuwając z wszystkich produktów wzmacniacze smaku, barwniki i aromaty.
***
Raport „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki” to cykliczna publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu, w której prezentowane są działania firm w zakresie CSR z danego roku. W ten sposób powstaje największy w Polsce przegląd aktywności biznesu społecznie odpowiedzialnego. (w najnowszej edycji prawie 700 praktyk).
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)