Gospodarka » Żywność
FRoSTA po raz kolejny pyta konsumentów o zdanie
Zobacz więcej zdjęć » |
Ocenie konsumentów zostaną poddane produkty z serii Ryby z pieca – z sosem brokułowym, włoskim i bordelaise - oraz Zioła mrożone - Bazylia i Czosnek. To jedne z najnowszych propozycji FRoSTY, które ostatnio pojawiły się na rynku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Konsumenci to najsurowsi testerzy. Każdego dnia weryfikują jakość i smak naszych produktów, przygotowując na ich bazie posiłki w domowej kuchni – wyjaśnia Aleksandra Wysocka, Marketing Manager z FRoSTY. – Tak narodził się pomysł na akcję „FRoSTERZY”, która pomoże nam poznać opinie Polaków nt. naszych najnowszych produktów. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiedzieć na oczekiwania klientów.
Aby wziąć udział w testach, wystarczy w dniach 26 stycznia - 8 lutego br. zarejestrować się poprzez specjalną aplikację na Facebooku pn. FRoSTERZY i rozwiązać krótkie zadanie konkursowe. Zaproszenie do udziału w akcji dotyczy osób mieszkających w 26 największych polskich miastach, m.in. w Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Katowicach, Rudzie Śląskiej czy Wrocławiu. Jeszcze w lutym FRoSTA spośród zgłoszonych osób wybierze 1000 FRoSTERÓW, którzy otrzymają 3 zestawy produktów do przetestowania – dla siebie oraz dwójki przyjaciół. Swoją recenzję będą mogli zamieścić na Facebooku za pomocą aplikacji.
To już druga tego typu akcja organizowana przez FRoSTĘ. W poprzedniej, która odbyła się w 2013 r.,FRoSTERZY oceniali panierowane produkty z kurczaka FRoSTY.
Więcej informacji na temat produktów FRoSTY i akcji można znaleźć na stronie profilu Facebook marki: www.facebook.com/frosta.polska, na której dostępna jest aplikacja FRoSTERZY.
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)