Gospodarka » Żywność
FRoSTERZY po raz trzeci przetestowali nowości
Zobacz więcej zdjęć » |
Zaproszenie do udziału w akcji dotyczyło osób mieszkających w 10 największych polskich miastach: Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Warszawie, Bydgoszczy, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Tym razem uczestnicy zmierzyli się z krótkim konkursowym zadaniem, polegającym na kreatywnym dokończeniu zdania: „Będę w smak testerem, ponieważ…”. Spośród 8177 zgłoszeń wytypowano 922 uczestników – to prawie 400 więcej, niż w pierwszej edycji akcji! Wybrani konsumenci wraz z dwójką wskazanych przez siebie znajomych zostali zakwalifikowani do udziału w testowaniu produktów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tytułowi FRoSTERZY otrzymali łącznie 2742 pakiety z produktami, które osobiście do ich domów dostarczyli przedstawiciele FRoSTY. W rezultacie uczestnicy programu wystawili ponad 3000 recenzji produktów! Konsumenci mieli okazję spróbować i ocenić nowości produktowe FRoSTY, które ostatnio pojawiły się na rynku, takie jak: Kalarepa z brokułem w maśle z dzikim czosnkiem, Pieczarki z cebulą w maśle tymiankowym, Soczewica z marchewką i ziemniakami w maśle z dzikim czosnkiem, Fish nuggets oraz kultowe Złote paluszki rybne.
Więcej informacji na temat produktów FRoSTY i programu można znaleźć na stronie internetowej http://frosterzy.pl/ oraz stronie Facebook www.facebook.com/frosta.polska. Organizatorem akcji FRoSTERZY jest Agencja Reklamowa GRAF z Torunia.
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)