Gospodarka » Żywność

FRoSTERZY znów nie zawiedli – ponad 2400 recenzji najnowszych produktów FRoSTY!

FRoSTERZY znów nie zawiedli – ponad 2400 recenzji najnowszych produktów FRoSTY!
Zobacz więcej zdjęć »
Właśnie dobiegła końca kolejna edycja kampanii FRoSTERZY. To już drugi raz, kiedy FRoSTA zdecydowała się zapytać konsumentów o zdanie. Rezultaty? 51 dni akcji, 7500 przejechanych kilometrów, 2400 wręczonych zestawów i aż 2420 recenzji nowości FRoSTY!

„Zdecydowaliśmy się po raz kolejny zapytać konsumentów o zdanie, bo już poprzednia edycja kampanii pokazała nam, że to oni są najsurowszymi testerami” – mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Menager FRoSTY – „Udało nam się zebrać wiele cennych opinii na temat nowości, od grupy, na której opinii zależy nam najbardziej – czyli od naszych klientów”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Do trwającej 51 dni akcji „FRoSTERZY” zaproszeni zostali mieszkańcy największych aglomeracji w Polsce, takich jak: Warszawa, Gdańsk, Poznań, Katowice czy Kraków. Korzystając ze specjalnej facebookowej aplikacji, musieli zmierzyć się z krótkim konkursowym zadaniem – tj. w kreatywny i ciekawy sposób dokończyć zdanie. W rezultacie, do akcji przyłączyło się ponad 4040 osób, spośród których FRoSTA wybrała 853 tytułowych FRoSTERÓW i to właśnie oni otrzymali zestawy nowości do przetestowania. Przedstawiciele FRoSTY przejechali ponad 7,5 tys. kilometrów oraz wykonali ponad tysiąc telefonów, aby osobiście dostarczyć FRoSTEROM paczki z produktami dla nich oraz dwójki ich znajomych.


W tegorocznej edycji, FRoSTERZY zostali zaproszeni do podzielenia się opinią na temat nowości marki FRoSTA: produktów z serii Ryby z pieca – z sosem bordelaise, brokułowym i włoskim oraz Ziół mrożonych – Bazyli oraz Czosnku, najnowszych propozycji marki.


„Opinie Klientów są nie do przecenienia. Cieszymy się, że marka FRoSTA od lat towarzyszy Polakom w ich kulinarnych zmaganiach” – mówi Aleksandra Wysocka, dodając równocześnie, że trwają już przygotowania do kolejnej edycji.

Więcej informacji na temat produktów FRoSTY i programu można znaleźć na stronie internetowej www.frosta.pl oraz stronie Facebook www.facebook.com/frosta.polska.
Organizatorem akcji FRoSTERZY jest Agencja Reklamowa GRAF z Torunia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »