Firma » Reklama

FRUGO znowu ostrzega!

FRUGO znowu ostrzega!
Zobacz więcej zdjęć »
Kampania kontynuuje wakacyjne akcje FRUGO nad Bałtykiem i na imprezach muzycznych.

Myli się ten, kto myśli, że z FRUGO było zabawnie tylko latem. Już 1 września rusza kampania FRUGO „Back2School”. Jak wskazuje jej nazwa, tym razem marka kieruje swoje oryginalne ostrzeżenia do powracających do szkół uczniów.

„Powrót do szkoły po pełnych wrażeń wakacjach nie dla wszystkich jest powodem do radości, postanowiliśmy więc uczynić go trochę przyjemniejszym. Z pomocą przyszło nam oczywiście FRUGO! Jestem przekonana, że nawet największy malkontent uśmiechnie się na widok zabawnych haseł i z lżejszym sercem zasiądzie w szkolnej ławce.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Kampania FRUGO „Back2School” rozpocznie się 1 września i trwać będzie przez cały miesiąc na frontlightach (6 x 3 m) w ośmiu największych miastach Polski. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja GREY, media zakupił dom mediowy Mindshare.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »