Firma » Biznes

Gala produkt roku w nowej oprawie

Gala produkt roku w nowej oprawie
Zobacz więcej zdjęć »
5 marca w warszawskim Hotelu Sheraton odbyła się Gala wręczenia nagród PRODUKT ROKU 2009. Tegoroczna uroczystość zyskała zupełnie nową oprawę. Powód? Organizację Gali powierzono specjalistom - firmie SOUND OF MUSIC.

To już V edycja tego prestiżowego konsumenckiego konceptu marketingowego, w którym to konsumenci wybierają najlepsze produkty z branży FMCG.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W tym roku przyznano 44 tytuły „PRODUKT ROKU" oraz jedną nagrodę specjalną w kategorii „Produkt najlepiej oceniany przez kobiety" (wytypowany przez czytelniczki magazynu „Tina", wydawnictwa Bauer).

Uroczysta gala ogłoszenia laureatów PRODUKT ROKU 2009 oraz wręczenia tytułów odbyła się w Hotelu Sheraton. Wzięło w niej udział blisko 300 osób. Spektakularna, a jednocześnie prosta w formie i tym samym niezwykle elegancka scenografia zrobiła wrażenie na uczestnikach uroczystości. „Do budowy scenografii wykorzystaliśmy nowoczesne światło zwane Matrix, które uformowaliśmy w słupy ledowe i ustawiliśmy w półkolu na scenie." - mówi Regina Paupa z SOUND OF MUSIC, odpowiedzialna za przygotowanie eventu - „Zabieg ten powiększył optycznie salę,  zaś scenie nadał  efektowny wygląd".

Największym „wrogiem" uroczystości typu gala, czy wręczenie nagród, z którymi zawsze borykają się organizatorzy, jest ich monotonność. W przypadku Gali PRODUKT ROKU 2009, zespół kreatywnych z  SOUND OF MUSIC zdecydował się na atrakcyjne, dowcipne przerywniki filmowe, które specjalnie na tę okazję zostały zrealizowane oraz przemyślany, chociaż lekki styl konferansjerki  - Galę PRODUKT ROKU 2009 poprowadził Tomasz Kammel.

SOUND OF MUSIC to jedna z najdłużej działających firm eventowych w Polsce. W jej ponad 10 letnią historię wpisuje się setki realizacji wyznaczających kierunki rozwoju eventu w Polsce. W spektrum działań agencji znajdują się  zarówno olbrzymie imprezy masowe, akcje typu road show, konferencje i sympozja, jak i kameralne wydarzenia biznesowe. Największym atutem SOUND OF MUSIC jest niesztampowa kreacja, która połączona z techniką pozwala na stworzenie eventu o wyjątkowej atmosferze, idealnie dopasowanej do potrzeb i oczekiwań klienta. Agencja może poszczycić się stale rosnącym portfolio klientów, dynamicznie wzrastającymi przychodami oraz, co jest wyjątkowe w branży, wieloletnią współpracą z wieloma marketerami.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »