Firma » Biznes
Gala produkt roku w nowej oprawie
Zobacz więcej zdjęć » |
To już V edycja tego prestiżowego konsumenckiego konceptu marketingowego, w którym to konsumenci wybierają najlepsze produkty z branży FMCG.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W tym roku przyznano 44 tytuły „PRODUKT ROKU" oraz jedną nagrodę specjalną w kategorii „Produkt najlepiej oceniany przez kobiety" (wytypowany przez czytelniczki magazynu „Tina", wydawnictwa Bauer).
Uroczysta gala ogłoszenia laureatów PRODUKT ROKU 2009 oraz wręczenia tytułów odbyła się w Hotelu Sheraton. Wzięło w niej udział blisko 300 osób. Spektakularna, a jednocześnie prosta w formie i tym samym niezwykle elegancka scenografia zrobiła wrażenie na uczestnikach uroczystości. „Do budowy scenografii wykorzystaliśmy nowoczesne światło zwane Matrix, które uformowaliśmy w słupy ledowe i ustawiliśmy w półkolu na scenie." - mówi Regina Paupa z SOUND OF MUSIC, odpowiedzialna za przygotowanie eventu - „Zabieg ten powiększył optycznie salę, zaś scenie nadał efektowny wygląd".
Największym „wrogiem" uroczystości typu gala, czy wręczenie nagród, z którymi zawsze borykają się organizatorzy, jest ich monotonność. W przypadku Gali PRODUKT ROKU 2009, zespół kreatywnych z SOUND OF MUSIC zdecydował się na atrakcyjne, dowcipne przerywniki filmowe, które specjalnie na tę okazję zostały zrealizowane oraz przemyślany, chociaż lekki styl konferansjerki - Galę PRODUKT ROKU 2009 poprowadził Tomasz Kammel.
SOUND OF MUSIC to jedna z najdłużej działających firm eventowych w Polsce. W jej ponad 10 letnią historię wpisuje się setki realizacji wyznaczających kierunki rozwoju eventu w Polsce. W spektrum działań agencji znajdują się zarówno olbrzymie imprezy masowe, akcje typu road show, konferencje i sympozja, jak i kameralne wydarzenia biznesowe. Największym atutem SOUND OF MUSIC jest niesztampowa kreacja, która połączona z techniką pozwala na stworzenie eventu o wyjątkowej atmosferze, idealnie dopasowanej do potrzeb i oczekiwań klienta. Agencja może poszczycić się stale rosnącym portfolio klientów, dynamicznie wzrastającymi przychodami oraz, co jest wyjątkowe w branży, wieloletnią współpracą z wieloma marketerami.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)