Firma » Biznes

Galeria Krakowska druga w rankingu PSNPH

Zarządzanie obiektem, proces deweloperski, komercjalizacja czy działalność marketingowa, to tylko kilka spośród szeregu kryteriów jakim najemcy poddali 93 polskie centra handlowe.

W oparciu o ocenę najemców powstał ranking najlepszych centrów handlowych przygotowany przez Forum Najemców i TNS Pentor. Galeria Krakowska pokonała 91 centrów handlowych i uplasowała się na drugim miejscu w rankingu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych zakończyło drugą edycję badania: Ranking Centrów Handlowych w opinii najemców. Badanie realizowane było przy współpracy z TNS Pentor, który opracował jego metodologię i przygotował ostateczną wersję raportu.

Celem inicjatywy było wyłonienie tych obiektów, które według najemców centrów handlowych, realizują najlepsze praktyki zarządcze. Ranking został oparty na badaniu ankietowym, w którym najemcy oceniali m.in.: zarządzanie obiektem, proces deweloperski, komercjalizacje, działalność marketingową, satysfakcję handlową. Galeria Krakowska uzyskała bardzo wysokie noty w każdym z wymienionych parametrów i w ocenie najemców w „złotej dziesiątce” zajęła 2 pozycję.

Bardzo nas cieszy, że po raz drugi zostaliśmy tak dobrze ocenieni i zajęliśmy wysoką pozycję w rankingu PSNPH. Z uwagi na to, że kontakty z najemcami są w naszej polityce priorytetowe, cały czas staramy się podnosić poprzeczkę, dbać o relacje oraz satysfakcję naszych najemców – podkreśla Ryszard Wysokiński, Dyrektor Galerii Krakowskiej.

Miejsca w kategorii głównej zajęły następujące obiekty: (1) Galeria Graffica w Rzeszowie, (2) Galeria Krakowska w Krakowie, (3) Fashion House w Gdańsku, (4) Copernicus w Toruniu, (5) Fashion House w Piasecznie ex aequo z Galerią Łódzką, (6) Silesia w Katowicach ex aequo z Focus Park w Zielonej Górze, (7) Galeria Bałtycka w Gdańsku, (8) Arkadia w Warszawie.

Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych jest zrzeszeniem powołanym dla zacieśnienia współpracy między najemcami centrów handlowych. Jego celem jest między innymi ochrona interesów i praw najemców korzystających z lokali w obiektach handlowych, działanie na rzecz zapewnienia równych praw i obowiązków dla najemców i wynajmujących, w szczególności w zakresie zawieranych umów najmu.

Ranking powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez TNS Pentor metodą wywiadu internetowego CAWI w czerwcu 2011 roku. Ankietę wysłano do 280 sieci handlowych wynajmujących powierzchnię w centrach handlowych mających więcej niż 10 tys. metrów kwadratowych powierzchni. Szczegóły na stronie www.retailnet.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

wojcik_karolina@interia.eu

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »