Technologie » Internet
Gdzie na kawę i ciacho? Ranking najpopularniejszych kawiarni i cukierni na Facebooku w Polsce
Ranking uwzględnia zarówno sieci kawiarni, jak i niewielkie lokale serwujące małą czarną i inne odmiany tego aromatycznego napoju. W zestawieniu znajdują się również cukiernie. Jak wynika z badania Café Monitor 2016 ARC Rynek i Opinia, ponad połowa kawoszy wybierając kawiarnie kieruje się również ofertą deserów, jakie posiadają dane miejsca. Według danych z połowy zeszłego roku, najpopularniejszymi sieciami kawiarni były: Starbucks, Costa Coffee, Coffeeheaven, Tchibo oraz McCafé.
Jak wygląda popularność kawiarni i cukierni na Facebooku w Polsce? Do marek i lokali oferujących kawę, zrzeszających wokół siebie najliczniejszą społeczność należą: Stop Cafe, Costa Coffee, Starbucks, So Coffee, Galicjanka – lokal firmowy cukierni Stryszów, Cupcake Corner Bakery, Pijalnie Czekolady Wedel, Miau Cafe, Cafe La Ruina i Raj oraz kawiarnia Leniviec.
Ranking uwzględnia profile skatalogowane na naszej stronie internetowej w zakładce rankingi. Jeśli Waszym zdaniem w zestawieniu brakuje jakiegoś profilu lub któryś z nich powinien znaleźć się w innej kategorii, piszcie do nas śmiało na adres email hello@napoleoncat.com. Strony i profile można również dodawać samodzielnie – we wcześniej wspomnianej zakładce rankingi.
| Nadesłał:
            KnowledgeHub Fund | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)