Firma » Bankowość
Getin Noble Bank nowym Członkiem Nadzwyczajnym IAB Polska
Strategia rozwoju Getin Noble Banku zakłada wykorzystanie nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. W zeszłym roku Bank wprowadził innowacyjną kartę MasterCard Display z wyświetlaczem pokazującym stan konta, która zdobyła tytuł światowej innowacji podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions. W tym roku uruchomił pierwsze w Polsce i jedne z nielicznych na świecie samoobsługowe placówki bankowe. Jako nowy członek IAB Polska, Getin Noble Bank wniesie do stowarzyszenia wiedzę i doświadczenie związane z wykorzystaniem potencjału internetowego w sektorze finansowym oraz usługach bankowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Nieograniczony dostęp do sieci to zarówno szanse jak i zagrożenia dla sektora bankowego. Aby umiejętnie wykorzystać możliwości internetu, instytucje finansowe muszą stale rozwijać się w tym kierunku, na bieżąco dzieląc się wiedzą i umiejętnościami oraz współdziałając z najlepszymi rynkowymi ekspertami. Członkostwo w IAB Polska jest okazją do tego rodzaju współpracy. Chcemy być nie tylko obserwatorami zachodzących zmian, ale współtworzyć otaczającą nas rzeczywistość, także tę wirtualną – mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Banku.
Głównym celem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. Stowarzyszenie ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych. IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku, od 2007 r. działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W strukturach IAB Polska aktualnie jest zrzeszonych 200 firm członkowskich.
Komentarze (0)