Firma » Reklama
Global Music Data Alliance – innowacyjny projekt Havas Media Group i Universal Music Group
Zobacz więcej zdjęć » |
Universal Music Group
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Universal Music Group (UMG) to największa grupa biznesowa oraz rodzina wytwórni płytowych w przemyśle muzycznym, która jest jedną z wielkiej czwórki wytwórni płytowych na świecie (Sony Music Entertainment, Warner Music Group, EMI Group). Wytwórnie wchodzące w skład UMG wydają płyty takich największych sław sceny muzycznej, jak np.: Madonna, Bon Jovi, Lady Gaga, U2 czy Rammstein.
Projekt GMDA
Projekt partnerski Global Music Data Alliance (GMDA) powstał w wyniku porozumienia zarządów Havas Media Group i Universal Music Group. Wiadomość o tym została podana na targach CES 2015 (Consumer Electronics Show). Przedsięwzięcie to ma umożliwić światowej klasy analitykom danych z Havas Media Group kontekstową analizę miliardów informacji charakterystycznych wygenerowanych przez UMG oraz tworzących w jej ramach artystów w trakcie sprzedaży utworów muzycznych, biletów, artykułów promocyjnych, streaming'u, a także w mediach społecznościowych i w eterze.
- Muzyka wywołuje emocje, komunikuje symbole i wartości kulturowe jak żadna inna forma twórczej ekspresji. Praca z artystami osiągającymi największe sukcesy i najliczniejszymi społecznościami muzycznymi na świecie sprawia, że Universal Music Group jest liderem w swojej branży. Pierwsza wspólna Globalna Baza Danych Rynku Muzycznego pozwoli naszym klientom i innym markom, poprzez muzyczną pasję, komunikować się z fanami i sprawić, by ta działalność dostarczała im jeszcze bardziej wyjątkowych przeżyć - podkreśla Yannick Bollore, Prezes i CEO Havas Media Group.
Cele GMDA
Zadaniem projektu GMDA jest stworzenie nowych możliwości marketingowych i promocyjnych dla marek oraz zwiększenie dochodów wszystkich artystów UMG. Dane zgromadzone przez UMG, uwzględniające szerokie spektrum artystów i różnych gatunków muzycznych, będą zestawiane z danymi behawioralnymi Havas Media Group, czego efektem ma być lepsze zrozumienie zależności między twórcami i fanami muzyki a markami.
Zdefiniowanie nowych wzorców grup odbiorców i segmentów możliwych do wykorzystania w tysiącach aplikacji online i mobile stosowanych przez artystów, pozwoli wytwórni UMG, wykonawcom oraz reklamodawcom zyskać dostęp do informacji konsumenckich na niespotykaną do tej pory skalę. GMDA daje możliwość reklamodawcom w jeszcze lepszy sposób określić, które gatunki muzyczne oraz którzy wykonawcy mogą trafić w gusta konsumentów, a przez to zwiększyć szanse na przyciągnięcie ich uwagi proponowaną ofertą muzyczną.
Jak podkreśla Lucian Grainge, Prezes i Dyrektor Generalny UMG - Nasze zaangażowanie w globalny rozwój artystów zaowocował największymi w branży sukcesami w zakresie odkrywania i promowania nowych talentów. Staramy się stale poszukiwać nowych źródeł dochodów i możliwości marketingowych dla wykonawców z naszej stajni na całym świecie. Robimy to, wykorzystując unikalną w branży skuteczność naszych narzędzi analitycznych baz danych oraz poprzez możliwość współpracy z firmami takimi jak Havas, które wyróżnia myślenie przyszłościowe. W efekcie pozwoli to zwielokrotnić nasze wysiłki w angażowanie marek i nowych partnerów biznesowych w pozyskiwanie dochodów z niewykorzystywanych dotąd źródeł.
Więcej informacji na temat projektu można znaleźć pod adresem: http://havasmedia.pl/
Nadesłał:
Peperoni
|
Komentarze (0)