Technologie » Internet
Grupa Adweb wspiera debiuty stron internetowych
Ile stron internetowych działa w całej sieci? Przedstawiciele agencji Netcraft postanowili to sprawdzić i odkryli, że niedługo ich liczba przekroczy 650 mln. Co prawda dane nie pokazują ile z nich to strony polskie, jednak na podstawie statystyk publikowanych przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową można oszacować, że tylko w domenie .pl jest aktywnych około 900 tys. witryn. Blisko dwie trzecie z nich to strony firmowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Statystyki udowadniają, że w internecie robi się ciasno. To utrudnia dotarcie z własnym przekazem lub ofertą do potencjalnych odbiorców, szczególnie na początku działalności witryny. Zadanie ułatwia reklama w wyszukiwarce Google, jednak nie wszyscy wiedzą jak efektywnie wykorzystać to narzędzie.
„Kupno lub nawet otrzymanie bezpłatnego kuponu Google AdWords nie jest większym problemem – komentuje Karol Dziedzic, specjalista ds SEM z AdSeo - Jednak brak doświadczenia w korzystaniu z tego systemu reklamowego powoduje, że bardzo łatwo można zużyć kupon w sposób nieefektywny. Lista często popełnianych błędów jest długa. Przeważnie reklamodawcy niewłaściwie dobierają słowa kluczowe oraz zasięg kampanii. Przez to w krótkim czasie wydają cały budżet, nie uzyskując zadowalających efektów i zniechęcają się do tej formy reklamy”.
By uniknąć podobnych błędów, Grupa Adweb przygotowała akcję, skierowaną do osób, które planują uruchomienie własnej strony internetowej. Mogą oni skorzystać z pakietu „St@rter”, w którym znalazły się usługi dwóch marek wchodzących w skład Grupy – 2BE.PL oraz AdSeo. Pierwszym krokiem jest aktywacja konta hostingowego, do którego każdy uczestnik promocji otrzymuje darmową domenę internetową. Dzięki temu może uruchomić własną stronę internetową.
Kolejnym etapem jest wypromowanie nowej witryny, za co odpowiedzialni są specjaliści marki AdSeo. W ramach akcji St@rter każdy uczestnik otrzymuje kampanię Google z budżetem 299 zł wraz z profesjonalną obsługą. Obejmuje ona utworzenie i konfigurację konta w systemie AdWords, stworzenie tekstu reklamowego i dobór właściwych słów kluczowych. Przez cały czas trwania kampanii reklamowej będzie ona monitorowana i optymalizowana na bieżąco, a efekty działań opisane w raporcie końcowym.
Akcja St@rter rozpoczęła się 26 marca. Szczegóły są dostępne na stronie 2BE.PL oraz na profilu marki w serwisie Facebook (facebook.com/2BEpl).
Nadesłał:
2be.pl
|
Komentarze (0)