Gospodarka » Żywność
Grupa Drosed: rusza kampania Kurczaka Kukurydzianego
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Najnowsza kampania outodoorowa to kolejne działanie Grupy Drosed mające na celu promocję Kurczaka Kukurydzianego. Kreacje reklamowe pojawią się na 580 nośnikach reklamowych: billboardach, citylightach ifrontlightach w największych polskich miastach, takich jak: Warszawa,Poznań, Wrocław, Lublin, Szczecin, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Częstochowa, Radom, Bydgoszcz czy Toruń.
Kurczak Kukurydziany to pierwszy na rynku produkt Grupy Drosed, który pojawił się w odświeżonym opakowaniu, sygnowanymnowym logo marki Drosed.
Za przygotowanie kampanii oraz zakup mediów odpowiada agencja Brandcomm.
Kurczak Kukurydziany
Sposób żywienia Kurczaka Kukurydzianego różni się od standardowego – karmiony paszą na bazie kukurydzy, wyróżnia się lekko złotym kolorem skóry oraz mięsa. Idealny na domowe obiady stanowi odmianę w codziennym menu. Tradycyjny rosół na bazie Kurczaka Kukurydzianego mapiękną złotą barwę, delikatny lekko słodki smakoraz wyjątkowy aromat.
Nadesłał:
JBcomm
|

Blackview Tab A6 Kids - tablet, który rośnie razem z dzieckiem
Przedświąteczne warsztaty zero waste – twórcze przygotowania do Bożego Narodzenia
Aluprof i Selt łączą siły. Rynek budowlany zyskuje nową, kompleksową ofertę pod szyldem Aluprofu
Półkotapczan z sofą – nowoczesne rozwiązanie, które odmieni Twoją przestrzeń
Komentarze (0)