Gospodarka » Żywność

Grupa Drosed: rusza najnowsza kampania sponsoringowa Pasztetu Podlaskiego

Grupa Drosed: rusza najnowsza kampania sponsoringowa Pasztetu Podlaskiego
Zobacz więcej zdjęć »
„Pasztet Podlaski. Ulubiony od 1977” – pod takim hasłem startuje kampania promująca kultowy produkt Grupy Drosed – Pasztet Podlaski. Spoty ukazujące produkty w nowych opakowaniach, zobaczymy od czerwca br., w głównych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.

Pasztet Podlaski to najbardziej rozpoznawalny i najczęściej kupowany przez klientów produkt w swojej kategorii. Obecny w polskich kuchniach już od prawie 40 lat, wyróżnia się delikatnym smakiem i łatwością smarowania. Kampania sponsoringowa to kontynuacja działań, mających na celu podkreślenie pozytywnego wizerunku produktu a także promocja nowych opakowań oraz odświeżonego, nowoczesnego logo marki. W spotach reklamowych zobaczymy kultowe produkty z portfolio firmy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Pasztet Podlaski towarzyszy Polakom już od 1977 roku. Jego niezmienna jakość i smak to wartości doceniane przez kolejne już pokolenie konsumentów, a także gwarancja pewnego wyboru. Tradycyjny i niezawodny w każdej sytuacji,przywołuje najpiękniejsze wspomnienia rodzinnych wyjazdów, biwaków, rejsów czy górskich wędrówek, ponieważ mimo upływu lat smakuje jak dawniej – mówi Agnieszka Kijek, Dyrektor Marketingu Grupy Drosed.  Odświeżenie wizerunku produktów skłoniło nas do rozpoczęcia kampanii, której głównym celem jest zapoznanie konsumentów z nowym designem, a także ugruntowanie pozycji linii Pasztetów Podlaskich na rynku.

 

Kampania telewizyjna potrwa od 17 czerwca do 31 sierpnia. Spoty sponsoringowe emitowane będą na antenie największych stacji telewizyjnych z grupy Polsat oraz TVN. Prowadzona równocześnie kampania reklamowa w internecie obejmie swoim zasięgiem kanały takie jak Facebook i Youtube. Zaplanowano również intensywne działania PR oraz materiały POS, wspierające ekspozycję produktów w miejscu sprzedaży.

 

Za kreację i produkcję spotu odpowiadała agencja hi.advertising, za zakup mediów dom mediowy Media Group, działania PR realizuje JBcomm.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »