Firma » Biznes
Grupa Klarna na #TEH
Polski rynek e-Commerce w ubiegłym roku osiągnął wartość, według różnych szacunków – od 36 do 40 mld złotych. Do końca drugiej dekady XXI wieku może ona przekroczyć poziom nawet 60 mld złotych. Dobre wyniki branży to efekt rosnącej liczby internautów w naszym kraju, którzy coraz chętniej korzystają z zakupów za pośrednictwem kanału online. Większa liczba e-konsumentów[1] – jak pokazują wyniki ostatniego badania Gemius na temat branży e-Commerce w Polsce, pozwala na zwiększenie przychodów i rozwój działalność w internecie. Z drugiej strony istnieje duży potencjał rozwoju względem rynków zachodnich. W trakcie targów ponad 4 tys. uczestników wydarzenia, którego organizatorem jest Fundacja Polak 2.0, będzie mogło m.in. zapoznać się z rozwiązaniami z zakresu logistyki, obsługi płatności, prawa w handlu internetowym, hostingu, e-mail marketingu, a także innych obszarów wspierających sprzedaż internetową.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
– W ciągu ostatniego roku w Grupie Klarna wydarzyło się wiele istotnych zmian, w tym otrzymanie pełnej licencji bankowej, nawiązanie strategicznego partnerstwa z globalnym funduszem inwestycyjnymi Permira i ujednolicenie identyfikacji wizualnej Grupy, działającej obecnie na 18 rynkach. W ramach niedawnego rebrandingu zunifikowane zostały logotypy oferowanych usług. Zmieniła się także ich nazwa. W Polsce jest to „Przelew.”. Chciałbym ponadto podkreślić, że system przelewów internetowych dostarczany jest nadal przez tego samego dostawcę – Sofort GmbH, firmę z 12-letnim doświadczeniem w zakresie obsługi płatności internetowych -– mówi Hans Hoffmann, Director International Sales, Sofort GmbH.
Targi będą również okazją, do wymiany wiedzy i doświadczeń z twórcami narzędzi oraz aplikacji dla e-Commerce, a także z praktykami z branży. Podczas wydarzenia swoje prezentacje, na trzech scenach, w formie case study przedstawi aż 24 prelegentów, ekspertów z branży. Wszystkie prelekcje zostały wybrane w drodze głosowania internautów.
– Zachęcamy do odwiedzenia targów, w szczególności zapraszamy do naszego stoiska D 3.7. Nasi przedstawiciele udzielą wszelkich informacji o usłudze dostępnej w Polsce. Ponadto dostarczą praktycznych porad z zakresu integracji systemu na rynku niemieckim oraz jego specyfiki. Kraj ten jest coraz popularniejszym kierunkiem rozwoju dla polskich firm e-Commerce. Na odwiedzających stoisko czeka też dodatkowa atrakcja. Nasi goście będą mieli możliwość wzięcia udziału w zabawie z nagrodami. Do wygrania będą trzy bezpłatne okresy użytkowania systemu przelewów internetowych w Polsce, przez trzy miesiące, bez opłaty rejestracyjnej. W zabawie będą mogli wziąć udział nowi klienci, którzy nie posiadają jeszcze podpisanej umowy z Sofort, ani nie korzystają z naszych usług poprzez pośrednika – mówi Marcin Rybka, Senior Account Manager Sofort GmbH.
Wstęp na #TEH jest otwarty. Więcej informacji o wydarzeniu i zasadach bezpłatnej rejestracji online znajduje się na stronie organizatora: www.targiehandlu.pl.
[1] Gemius Polska i Izba Gospodarki Elektronicznej e-commerce Polska, E-commerce w Polsce 2017, wrzesień 2017 [online: https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/najnowsze-dane-o-polskim-e-commerce-juz-dostepne.html, dostęp: 25.10.2017].
Nadesłał:
Public Dialog
|
Komentarze (0)