Firma » Biznes
Grupa KOLTER doceniona przez rynek
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sklep internetowy Broń.pl zdobył również 2. miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo 2015.
Konsumenci biorący udział w ogólnopolskim plebiscycie uhonorowali markę Broń.pl złotym „Laurem Klienta” już po raz siódmy w historii. Tytuły te przyznawane są najpopularniejszym produktom oraz markom w swoich kategoriach.
Sieć została też wyróżniona w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo 2015. W kategorii „Militaria i Survival” sklep internetowy Broń.pl zdobył 2. miejsce. Klienci dobrze ocenili m.in. jakość zapakowania przesyłek, szybkość realizacji oraz poziom obsługi.
„Cieszymy się z obu wyróżnień. Pokazują nam bowiem, że rozwijamy działalność w dobrym kierunku, a wprowadzane przez nas zmiany spotykają się z pozytywnym przyjęciem. Przykładem jest pełna optymalizacja sklepu pod kątem zakupów za pośrednictwem urządzeń przenośnych. Dzięki temu każdy klient może w prosty i intuicyjny sposób złożyć zamówienie za pomocą np. smartfona” – mówi dyrektor generalny grupy KOLTER, Mirosław Klekot.
Jak uważa Mirosław Klekot, wysokie pozycje sieci Broń.pl w rankingach konsumenckich to nie tylko zasługa dobrej obsługi, ale również stawiania na rozpowszechnianie branżowej wiedzy. Grupa KOLTER prowadzi m.in. własną telewizję internetową – w efekcie każdy zainteresowany strzelectwem i obronnością może zobaczyć, jak działają poszczególne produkty, oraz zdobyć bardziej szczegółową wiedzę na ich temat.
Grupa KOLTER zapowiada, że w jej najbliższych planach znajduje się m.in. dalsza budowa synergii działań online i offline – firma zamierza doskonalić obsługę klientów i rozszerzać kanały dystrybucji.
O grupie KOLTER:
Firma KOLTER została założona w 1991 r. Od ponad 20 lat jest liderem sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. W skład grupy wchodzą m.in. sklepy sieci Broń.pl i Hobby4Men.com.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
tab2
|
Komentarze (0)