Firma » Biznes
Grupowy zakup energii elektrycznej w Raciborskiej Izbie Gospodarczej
Zobacz więcej zdjęć » |
Raciborska Izba Gospodarcza jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorstwa i osoby prowadzące działalność gospodarczą. Umowa na dostawę energii elektrycznej w ramach grupowych zakupów to jedna z form wsparcia firm, będących członkami RIG.
Warto wiedzieć, że nie jest to pierwsze tego typu działanie Raciborskiej Izby Gospodarczej. Pierwsze takie przedsięwzięcie odbyło się w 2015 roku. - Grupowy zakup energii to kolejne działanie Raciborskiej Izby Gospodarczej, które wspiera przedsiębiorców. Muszę zaznaczyć, że w tym roku z naszej oferty skorzystało dwa razy więcej firm, niż w roku poprzednim. To jednak nie wszystko, ponieważ cena jaką uzyskaliśmy jest także zdecydowanie mniejsza niż w 2015 roku, co uważam jest ogromnym sukcesem - powiedział Tadeusz Ekiert, Prezes Raciborskiej Izby Gospodarczej.
Efektem podpisania umowy na dostawę energii elektrycznej, w ramach grupowych zakupów jest też rozwój i umacnianie współpracy między raciborskimi przedsiębiorstwami. - RIG przede wszystkim promuje ideę wspierania siebie nawzajem, bo to przekłada się na gospodarczy rozwój firm. W związku z tym serdecznie zapraszamy firmy, które wyrażą chęć podpisania tego typu umów- dodał na koniec Prezes Raciborskiej Izby Gospodarczej.
* * *
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Autor tekstu i zdjęć: Magdalena Matusik / Adventure Media
* * *
Raciborska Izba Gospodarcza jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorstwa i osoby prowadzące działalność gospodarczą, która powstała 03.09.1990 r. RIG wspiera wszelkie inicjatywy służące rozwojowi gospodarczemu, tworzy warunki współpracy w kraju i za granicą. Izba reprezentuje jednostki gospodarcze wobec władz samorządowych, urzędów i instytucji.
Kontakt:
Raciborska Izba Gospodarcza
Simona Posmyk
rig@raciborz.com.pl
32 415 51 89
Adventure Media
Aleksandra Dik
aleksandradik@adventure.media.pl
604 231 738
Nadesłał:
Adventure Media
|
Komentarze (0)