Technologie » Internet

Havas Media rozpoczęło współpracę z D.E MASTER BLENDERS 1753

Havas Media rozpoczęło współpracę z D.E MASTER BLENDERS 1753
Zobacz więcej zdjęć »
Od kilku dni Havas Media odpowiada za globalną obsługę mediową jednej z największych międzynarodowych korporacji D.E MASTER BLENDERS 1753.

Na rynku polskim dom mediowy Havas Media współpracuje przede wszystkim z Prima Poland Sp. z o.o., spółką należącą do DEMB Poland. Obsługa dotyczy marek Prima Cafe i Douwe Egberts.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Zakres globalnej obsługi mediowej wykonywanej przez Havas Media obejmuje szeroki wachlarz marek należących do D.E MASTER BLENDERS 1753 (DEMB), w tym głównie Douwe Egberts, Senseo, L'OR, Merrild, Marcillia, Moccona, Pickwick oraz Prima.


D.E MASTER BLENDERS 1753 to jedna z trzech największych międzynarodowych korporacji działających na rynku kawy i herbaty (zatrudniająca 7500 pracowników), której siedzibą jest Amsterdam. Produkty DEMB docierają do ponad 45 krajów na całym świecie, a około 70% przychodów koncernu (sprzedaż na poziomie około 2,7 mld euro rocznie) pochodzi z rynków, na których DEMB zajmuje pierwszą lub drugą pozycję wśród dystrybutorów kawy i herbaty.


Koncern DEMB podzielony jest na trzy główne segmenty: detaliczny - Europa Zachodnia, Detal - Reszta świata oraz Out of Home, gdzie serwowana jest pełna gama gorących napojów, głównie za pomocą najnowocześniejszych maszyn i ekspresów. DEMB sprzedaje swoje produkty głównie do supermarketów, hipermarketów, międzynarodowych grup zakupowych, wszelkich organizacji czy małych rodzinnych firm.


Na polskim rynku dom mediowy Havas Media podjął współpracę z markami Prima Cafe i Douwe Egberts, które należą bezpośrednio do DEMB w Polsce. Według przedstawicieli DEMB: „Havas Media udowodniło swoje doświadczenie w obsłudze mediowej przy pracy dla naszej marki Moccona Instants na rynku australijskim. Jesteśmy przekonani, że Havas Media jest właściwym partnerem strategicznym, który zbuduje globalną strategię medialną dla naszego portfela marek".


DEMB chce kontynuować budowę wizerunku własnych marek w innych krajach europejskim oraz skupić się na rozwoju sprzedaży na rynkach, na których korporacja jest już obecna, w tym m.in. w Brazylii, Polsce, na Węgrzech, w Czechach i Tajlandii. Marka będzie także rozszerzać zasięg swej działalności poprzez ukierunkowanie się na konkretne miejsca, typu: lotniska, stacje benzynowe, kawiarnie, itp.


Wcześniej dla DEMB pracowała Grupa OMD, natomiast w Polsce obsługą marki Douwe Egberts zajmował się PHD Media Direction, a dla Prima Cafe - Media Direction OMD.


Teraz czas na dom mediowy Havas Media!


Przygotowano we współpracy z: www.havasmedia.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Peperoni

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »