Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

Historia i misja sieci hoteli Best Western

Historia i misja sieci hoteli Best Western
Zobacz więcej zdjęć »
Sieć hoteli Best Western jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek hoteli o standardach trzy- i czterogwiazdkowych.

Pod szyldem Best Western funkcjonuje obecnie ponad 4000 hoteli na całym świecie, w tym ponad 2000 w samej Ameryce Północnej. Jaka jest historia i misja tej popularnej marki hoteli?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Historia sieci Best Western

Sieć hoteli Best Western powstała w 1946 roku, kiedy to doświadczony hotelarz, Merile Key (M.K.) Guertin, stworzył nowatorskie plany biznesowe, które opierały się zapewnieniu zaplecza marketingowego oraz zagwarantowaniu wsparcia, jednak przy pozostawieniu swobody wyboru konkretnych środków dotarcia do klientów. Powyższe, niekonwencjonalne podejście zostało dostrzeżone zarówno przez gości hotelowych, jak i innych hotelarzy, którzy docenili politykę stosowaną przez Best Western.

Od początku swojej działalności, wszystkie hotele Best Western, bez względu na ich wielkość i lokalizację, mają do zrealizowania zasadniczą misję – zapewnienia gościom biznesowym oraz turystom najwyższych standardów usług oraz komfortu. Dlatego też, marka posiada nowoczesne i bardzo rozbudowane zaplecze, które sprzyja zarówno celom biznesowy, jak i celom wypoczynkowym.

Jakość i standardy obsługi

Zgodnie z odgórnymi dyrektywami, w każdym hotelu sieci Best Western należy zapewnić m.in.:

  • możliwość płatności kartami płatniczymi Visa, American Express i MasterCard,
  • przynajmniej połowę pokoi z zakazem palenia,
  • bezpłatny dostęp do Internetu,
  • butelkowaną lub puszkowaną wodę dostępną na miejscu,
  • możliwość zamówienia śniadania,
  • nieodpłatny dostęp do akcesoriów do parzenia kawy i herbaty,
  • żelazko i deskę do prasowanie we wszystkich pokojach,
  • suszarkę w każdym pokoju,
  • przynajmniej jeden telewizyjny kanał informacyjny w języku angielskim,
  • sprzęt umożliwiający słuchanie muzyki.

Struktura Best Western

Koncepcja działalności i sama marka są własnością sieci Best Western International, której główna siedziba jest zlokalizowana w Phoenix (Arizona) w Stanach Zjednoczonych.

Do roku 2015 organizacja Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, z siedzibą w Helsinkach w Finlandii, stanowiła oddział Best Western International. Była ona odpowiedzialna za markę na obszarze Finlandii, krajów nadbałtyckich i Polski, a także za programy i prowadzenie negocjacji z właścicielami nowych hoteli, powstających na terenie tych państw. Drugie biuro BW Hotels Osuuskunta było natomiast zlokalizowane w stolicy Polski – Warszawie. Obecnie jednak warszawskie biuro stanowi integralną częścią BW International i sprawuje nadzór nad pozostałymi hotelami z krajów bałtyckich.

Listę wszystkich obiektów hotelowych Best Western można znaleźć na stronie: http://www.bestwestern.pl/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

admin11

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »