Technologie » Telekomunikacja
Hop-siup i Twarzą Netii został Tomasz Kot!
Zobacz więcej zdjęć » |
Tomasz Kot zwyciężył w Pierwszych Wolnych Wyborach na Twarz Netii - zagłosowało na niego 40 procent wyborców. Nieco za nim uplasowała się Magdalena Różczka, która otrzymała 35 procent głosów oraz Piotr Adamczyk z wynikiem 25 procent.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Hop-siup i już! Cieszę się, że zostałem Twarzą Netii" - powiedział zwycięzca wyborów, Tomasz Kot, który w kampanii reklamowej Netii promował aspekt łatwości przejścia do Netii.
„Niezwykle cieszy nas fakt, że Tomasz Kot został wybrany na Twarz Netii w wolnych wyborach i że wybór ten jest odzwierciedleniem woli naszych klientów - tych aktualnych oraz potencjalnych" - powiedział Michał Dolny, Dyrektor Marketingu Netii. - „Jako Twarz Netii, Tomasz Kot, już w lipcu pojawi się w naszej nowej kampanii reklamowej" - dodał.
Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii trwały od 11 maja 2009 r. do 30 czerwca 2009 r. Swój głos na jednego z kandydatów: nr 1 Tomasza Kota, nr 2 Piotra Adamczyka, lub nr 3 Magdalenę Różczkę, można było oddać na stronie www.netia.pl.
Z programem kandydatów można się było zapoznać od 11 maja br. poprzez spoty w telewizji, radiu i internecie. Ostra walka toczyła się przez całe wybory - 1 czerwca br. pojawił się zapis debaty między kandydatami oraz plakaty wyborcze (dostępny na www.netia.pl).
Netia jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym. Działa na bazie własnej infrastruktury oraz sieci TP.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)