Firma » Reklama

Hortex Fresz orzeźwia w sieci

Hortex Fresz orzeźwia w sieci
Zobacz więcej zdjęć »
Hortex Fresz orzeźwia w sieci - innowacyjne wykorzystanie technologii "site freezing".

13 lipca wystartowała internetowa kampania soków Hortex Fresz (Hortex Holding S.A.).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Działania stanowią wsparcie do już realizowanej kampanii telewizyjnej. Kampania promocyjna obejmuje portale, strony społecznościowe, sieci reklamowe oraz wyszukiwarki. Podjęte działania reklamowe nie skupiają się jedynie na prezentacji produktu, ale dążą do aktywnego zaangażowania jak największej ilości użytkowników.

Miejscem skupiającym całość komunikacji jest strona internetowa www.orzezwienie.pl. Na stronie uruchomiono konkurs, który ma pomóc w wyłonieniu najlepszego sposobu na zaskakujące orzeźwienie (zgłoszenia bazują na zdjęciach i materiałach video). Wyprodukowano interaktywną grę bazującą na bohaterach spotu telewizyjnego. Szata graficzna strony zmienia się w zależności od pory dnia.

Unikalnym elementem kampanii wykorzystanym po raz pierwszy na rynku Polskim jest innowacyjne wykorzystanie mikrofonu podłączonego do komputera - użytkownik dmuchając w mikrofon może zamrozić bądź odmrozić stronę.

Za strategię i zakup mediów odpowiada MEC Interaction, komórka interaktywna domu mediowego Mediaedge:CIA. Strona internetowa powstała przy współpracy MEC z agencją kreatywną Unia Interactive, strategicznego partnera MEC w tym obszarze.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »