Rozrywka » Turystyka

Hotele Best Western – marka z tradycjami

Hotele Best Western – marka z tradycjami
Zobacz więcej zdjęć »
Polska jest krajem bardzo rozwiniętym pod względem turystycznym. Walory geograficzne i bogata historia regionu co roku ściągają wielu turystów. Dodatkowo rozwój stref ekonomicznych sprawia, że nasz kraj staje się coraz częściej obiektem dostrzeganym przez inwestorów.

Zarówno z myślą o turystach, jak i ludziach podróżujących w celach biznesowych powstała marka hoteli Best Western 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Początki marki Best Western

Pierwsze hotele pod szyldem Best Western powstały zaraz po zakończeniu II Wojny Światowej w 1946. Branża hotelarska bardzo różniła się od znanej dziś. Wówczas, hotele można było podzielić na bardzo duże wielkomiejskie i znacznie mniejsze hoteliki rodzinne. Powstanie niewielkiej i niezobowiązującej sieci obiektów było początkiem rozpoznawalnej do dziś nowoczesnej marki hoteli Best Western. 

Pierwsze obiekty powstały w Stanach Zjednoczonych, a sama nazwa powstała od faktu, że większość obiektów była usytuowana na zachód od rzeki Missisipi. 

Wiele obiektów – jeden model biznesowy

Hotele Best Western zdecydowanie wyróżniają się na tle innych sieci hotelowych swoją polityką, standardami i modelem biznesowym. Dzięki zapewnieniu każdemu obiektowi zaplecza marketingowego i wsparcia, każdy obiekt jest w stanie dotrzeć do lokalnych klientów. Marka pozostawia swobodę w doborze środków, które pomagają w dotarciu do klienta. 

Każdy obiekt hotelu realizuje już około siedemdziesięcioletnią tradycję, która określona jest w misji sieci hotelowej. Niezależnie od wielkości obiektu, każda placówka ma zapewnić wygodę i wysoką jakość usług wszystkim gościom hotelowym. Polityka jakości jaką prowadzi Best Western sprawdza się zarówno wobec turystów jak i gości biznesowych. 

Best Western dziś

Aktualnie cała sieć hoteli posiada około 4 000 obiektów hotelowych i zatrudnia ponad 1 000 dobrze wyszkolonych pracowników. Marka Best Western International wykreowała trzy nurty marki hoteli:

Best Western – są to obiekty, które zapewniają podstawy wymagane przez standardy sieci. Do podstaw zalicza się głównie dostęp do ekspresu do kawy, darmowe połączenie lokalne, telewizja czy darmowe Wi-Fi,

Best Western Plus – posiada szerszą ofertę o takie elementy jak na przykład fitness, basen, pokój biznesowy czy dostęp do pralni, 

Best Western Premier – jest to ekskluzywna marka hoteli, która powstała specjalnie dla obiektów położonych w Europie i Azji. To najwyższa klasa rodziny hoteli Best Western charakteryzujący się najszerszą ofertą.

W samej Polsce istnieje aż dwadzieścia obiektów pod szyldem Best Western. Obiekty te usytuowane są w 14 miastach Polski. Sieć hoteli na terenie kraju stale się rozwija, o czym świadczą nowe inwestycje (BEST WESTER PLUQ w Krakowie, BEST WESTERN PLUS w Brzegu czy BEST WESTERN PLUS Dyplomat w Olsztynie)  

Artykuł powstał przy współpracy z: www.bestwestern.pl 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Suzi

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »