Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
HOTELE IBIS W STANDARDZIE 3***
Zobacz więcej zdjęć » |
ibis zmienia się dla swoich gości Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: Przeczytaj również
Ibis nie przestaje udoskonalać standardu obsługi we wszystkich swoich hotelach w Polsce. Dzięki temu, jego obiekty w ubiegłym roku uzyskały certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001, które potwierdzają zorientowanie marki na klienta, systemowe zarządzanie w oparciu o zaangażowanie pracowników i dostawców oraz dbałość o środowisko. Ponadto, od 2013 roku w 4. popularnych lokalizacjach: ibis Warszawa Stare Miasto, ibis Warszawa Reduta, ibis Kraków Stare Miasto oraz ibis Kraków Centrum były prowadzone modernizacje mające na celu zwiększenie komfortu pobytu, a tym samym podwyższenie kategorii obiektów z 2 na 3 gwiazdki. Wszystkie spełniły wymagane warunki jasno określone przez rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 19 sierpnia 2004 roku (Dz. U. z 2004 r. nr 188, poz. 1945 z późn. zm.). Według przepisów w obiektach 3 gwiazdkowych pokoje jednoosobowe nie mogą mieć mniejszej powierzchni niż 10m2, dwuosobowe – 14 m2, a trzyosobowe 16 m2. Zgodnie z nimi goście mogą liczyć na wiele udogodnień, takich jak roomservice działający minimum 12 godzin na dobę, możliwość korzystania z punktu odnowy biologicznej czy zakup kosmetyków i środków higieny. Do tego gwarancja akceptacji kart płatniczych, udostępnianie codziennej prasy oraz całodobowe przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych. To wszystko znajdziemy w powyższych hotelach ibis, gdzie poza bardzo wysoką jakością obsługi, możemy cieszyć się nowoczesnymi i ciepłymi wnętrzami, wyśmienitą choć prostą kuchnią w restauracjach ibis kitchen, czy komfortowymi łóżkami Sweet Bed™ by ibis.
„Zmiana standardu z 2 na 3 gwiazdki w 4. hotelach ibis w Polsce jest wynikiem konsekwentnej realizacji działań skoncentrowanych na zwiększeniu komfortu w naszych obiektach ekonomicznych” – podkreśla Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – „Rozpoczynając dwa lata temu procesy modernizacji w tych obiektach, które polegały m.in. na wprowadzeniu komfortowych łóżek Sweet Bed™ by ibis, powierzchni publicznych Avanzi czy konceptu ibis kitchen spodziewaliśmy się pozytywnych reakcji gości. Nasze działania udowadniają, że nowoczesny design to nie tylko domena hoteli ekskluzywnych, ale również możliwie charakterystyczny element obiektów ekonomicznych.”
REwolucja w designie obiektów Ekonomicznych W 3-gwiazdkowych hotelach ibis znajdziemy oryginalny i nowoczesny design, który do tej pory nie kojarzył się z obiektami ekonomicznymi. Awangardowy design hotelowego lobby według konceptu Avanzi wykorzystuje przenikanie się faktur i kolorów. Na jego nieformalny i wyjątkowy klimat składają się grafiki na ścianach i sufitach, drewniane elementy oraz umiejętne wykorzystanie cieplejszych akcentów kolorystycznych. Dla zwiększenia wygody gości powierzchnie te wyposażono m.in. w fotele na biegunach, duże sofy czy stoliki z blatami do gier planszowych. W sposób unikalny wykorzystano również przestrzeń na tylnej ścianie za recepcją – na umieszczonych tam panelach wyświetlane są ważne informacje dla gości jak np. prognoza pogody czy aktualne oferty specjalne. Idealnie z projektem Avanzi współgra koncept restauracyjny – ibis kitchen, który odnosi się nie tylko do wystroju, ale również do filozofii miejsca. Zmieniony design, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu połączenia bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami oraz grafikami na ścianach, tworzy ciepły klimat miejsca, sprzyjający nawiązywaniu interakcji między gośćmi. Prosta w swojej grafice karta dań zawiera potrawy przygotowywane według zasady simple slow food, a część potraw, w tym soczyste burgery z oferty i-Burger można zamówić również na wynos. Dzięki temu hotelowa restauracja jest jeszcze bardziej atrakcyjna nie tylko dla przyjezdnych, ale również i dla lokalnych gości.
|
|
|
IBIS ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecające standardom świadczonej przez nią obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kierującą każdym z pracowników. Ibis jest pierwszą marką hotelową, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzający profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, dający konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwartą na świecie siecią hoteli ekonomicznych. Więcej informacji na ibis.com Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy. Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Śledź aktualności: Rezerwuj pokoje: @accor | www.accor.com www.accorhotels.com |
|
Kontakt dla mediów: Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883 ; e-mail: m.blaszczak@publicdialog.pl
|
Nadesłał:
Public Dialog
|
Komentarze (0)