Motoryzacja » Moto Serwis

Ideal Cafe Avantgarde - premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016

Ideal Cafe Avantgarde - premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016
Zobacz więcej zdjęć »
Ideal Cafe Avantgarde – to najnowsza marka białostockiej spółki vendingowej Ideal Group, dedykowana m.in. dla stacji paliw. Okazją do jej prezentacji są warszawskie XXIII Międzynarodowe Targi Stacja Paliw.

 Nową linię automatów kawowych Ideal Group prezentuje w specjalnie zaaranżowanym kawowym kąciku przy stoisku Fundacji Green Fuel.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Zapraszamy do degustacji naszej nowości - świeżo mielonej kawy, serwowanej z dodatkiem świeżego mleka – mówi Andrzej Nartowicz, członek zarządu Ideal Group. – To jest nasza propozycja dla stacji paliw, ale też wszelkich innych odbiorców, którym zależy na najwyższej jakości serwowanego napoju – galeriom handlowym, biurom, dealerom samochodowym, itp.

Branża paliwowa to dla Ideal Group ważny klient - w Polsce jest ok. 6 tys. stacji paliw, z czego połowa należy do koncernowych gigantów, takich jak Orlen, Lotos, Schell czy BP. Część z nich korzysta z rozwiązań typu Costa Express.

- Ideal Cafe Avantgarde jest podobnym rozwiązaniem tyle, że dla mniejszych, niezależnych stacji benzynowych, które nie należą do koncernów – mówi Paweł Makowiecki, dyrektor ds. rozwoju Ideal Group. – Chodzi o to, by były one konkurencyjne pod względem dodatkowych usług, jakich poszukują coraz bardziej wymagający klienci. My im to oferujemy.

Nowa marka Ideal Group to też odpowiedź na potrzeby rynku i nowy trend, wykreowany m.in. przez coraz liczniejsze kawiarnie, oferujące kawy na najwyższym światowym poziomie.

- To przekłada się także na rynek vendingowy, na którym od 2-3 lat sprzedaż kawy rozpuszczalnej praktycznie stanęła w miejscu – mówi Andrzej Nartowicz. – Konsumenci oczekują teraz, że dobrą kawę otrzymają nie tylko w kawiarni, ale wszędzie – w banku, galerii, biurze, u swojego sprzedawcy samochodów czy na stacji benzynowej. To zgodne z misją naszej marki Ideal Coffee, która od początku swojego istnienia promuje wykorzystywanie naturalnej kawy w vendingu, teraz także w połączeniu ze świeżym mlekiem, schładzanym w specjalnej przeznaczonej do tego lodówce.

Ideal Group uczestniczy w targach branży paliwowej po raz kolejny.

- To dla nas znakomita okazja do spotkania z naszymi klientami, rozmów i  zasięgnięcia informacji zwrotnych, dotyczących naszej propozycji – dodaje Andrzej Nartowicz.

Organizowane przez Polską Izbę Paliw Płynnych, targi Stacja Paliw co roku odwiedza kilka tysięcy osób. Uczestniczą w nich przedstawiciele biznesu paliwowego i sektorów współpracujących z branżą, politycy, a także pełnomocnicy różnych instytucji. Tradycyjnie już targom towarzyszy cykl profesjonalnych prelekcji, szkoleń i warsztatów, dotyczących prowadzenia biznesu w sektorze paliwowym w ramach Akademii Przedsiębiorcy. Targi odbywają się w hali Expo XXI w Warszawie, w dniach 11-13 maja.

 

Informacja o spółce:

Ideal Group działa od 2003 r. i obecnie jest jednym z największych operatorów na polskim rynku vendingowym oraz właścicielem kilku marek handlowych. Jako Ideal Cafe za pośrednictwem swoich automatów serwuje kawę, wodę – jako Ideal Water czy zupy, jako Zupper. Marką samą w sobie stał się projekt Zdrowe Kieszonkowe, który oprócz wymiaru biznesowego ma także charakter prospołeczny i przełamuje stereotypy na temat jakości żywności z automatów.

Ideal Group jest też autorką innowacyjnej technologii Pay2Vend , zastosowanej m.in. w projekcie Zdrowe Kieszonkowe. Rozwiązanie wykorzystuje karty, breloki płatnicze i telefony komórkowe, które są powiązane z własnym systemem płatności i technologiami elektronicznymi ich doładowania (porównywalnym do rozwiązań bankowych). Dzięki platformie internetowej konsument ma pełną kontrolę nad zakupami, może je planować i zasilać konto, z którego pobierane są opłaty.

W planach spółka ma dalszy wzrost instalacji automatów i obrotów z projektu Zdrowe Kieszonkowe, rozwój kolejnych marek, bazujących na technologii Pay2Vend, a także wprowadzenie jej do innych krajów. W 2016 r. spółka planuje 70-proc. wzrost z przychodów z działalności operacyjnej, wynikający m.in. z wdrażanych innowacji.

 

 

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Masz-Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »