Technologie » Komputery
IFS ponownie liderem w raporcie Gartner 2019 Magic Quadrant for Field Service Management
Zobacz więcej zdjęć » |
Dla IFS to kolejny rok transformacji w obszarze zarządzania serwisem w terenie, w ciągu którego firma:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Wprowadziła na rynek wiodące w klasie rozwiązanie IFS FSM 6 zawierające nowe i rozszerzone funkcje, takie jak usprawnione możliwości w obszarze logistyki zwrotów, zarządzania częściami zamiennymi i naprawami w punkcie serwisowym oraz znacznie udoskonalony mechanizm IFS Planning & Scheduling Optimization™, a także możliwości opartego na sztucznej inteligencji rozwiązania IFS Customer Engagement™, w pełni zoptymalizowanego pod kątem pracy w chmurze i obsługującego internet rzeczy. IFS jest liderem w kompleksowym zarządzaniu cyklem życia usług w firmach serwisowych.
- Utworzyła jednostkę organizacyjną IFS Service Management Business Unit obejmującą firmę WorkWave, pod kierownictwem Marne Martin, by wykorzystać ukryte w globalnej strukturze talenty. Ukierunkowanie ich pracy na zapewnienie sukcesów klientom i osiągnięcie branżowej doskonałości wpływa na innowacyjność oferowanych produktów.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/rynek-it/28203-ifs-ponownie-liderem-w-raporcie-gartner-2019-magic-quadrant-for-field-service-management.html
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)