Moda » Odzież
II edycja konkursu „Z fejsa na billboard”
Zobacz więcej zdjęć » |
Niezwykła przygoda
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dla każdego, kto pasjonuje się fotografią i modelingiem, „Z fejsa na billboard” jest szansą przeżycia niesamowitej przygody. Praca przy tworzeniu kampanii reklamowej największej galerii handlowej w Bielsku-Białej to możliwość zaistnienia w świecie fotomodelingu i okazja do nawiązania nowych znajomości.
W obiektywie Piotra Domagały
Nagrodą główną w konkursie jest profesjonalna sesja fotograficzna wykonana przez cenionego fotografa mody Piotra Domagałę (In Style, Onet), a także piękne, kobiece zegarki marki Lorus. Dodatkowo zdjęcia wykonane podczas sesji zostaną przekazane półfinalistom konkursu w postaci profesjonalnego portfolio – do wykorzystania w przyszłej karierze. Największą nagrodą jest jednak możliwość zostania twarzą Galerii Sfera podczas najbliższej kampanii reklamowej.
Kilka prostych kroków
Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać kompletne zgłoszenie na adres fb@sfera.com.pl Mail musi zawierać wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz trzy zdjęcia (zbliżenie twarzy, cała sylwetka, kadr amerykański – sylwetka sfotografowana od kolan). Osoby niepełnoletnie muszą także wysłać zgodę prawnego opiekuna na udział w akcji.
Na podstawie nadesłanych propozycji jury wybierze trzech półfinalistów, którzy zaproszeni zostaną do udziału w profesjonalnej sesji fotograficznej. Po sesji jury konkursu wyłoni zwyciężczynię, która zostanie twarzą kampanii reklamowej Galerii Sfera i otrzyma główną nagrodę.
Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin dostępne są na blogu konkursowym www.zfejsana.pl.
Tu także prezentowane będą wszystkie nadesłane zdjęcia konkursowe oraz wszelkie informacje dotyczące konkursu. Na zgłoszenia czekamy do 31 sierpnia br.
Z fejsa na...
To już czwarta edycja konkursu oparta na modelu, w którym facebookowi przyjaciele Galerii Sfera mogą zaistnieć w profesjonalnym świecie mody. W poprzednich latach odbyły się dwa pokazy mody z ich udziałem oraz sesja zdjęciowa, której efekt był wykorzystany w kampanii reklamowej Galerii Sfera.
Partnerem akcji jest TIMETREND.
Nadesłał:
ew_pr
|
Komentarze (0)