Dom » Architektura

III edycja targów Warsaw Home za nami!

III edycja targów Warsaw Home za nami!
Zobacz więcej zdjęć »
W dniach 4-7.10. br. w Nadarzynie odbyła się III edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Wnętrz Warsaw Home. Wśród wystawców nie zabrakło firmy Kaczkan, która z dumą prezentowała swoje nowości produktowe oraz najświeższe katalogi.

Targi Warsaw Home to prawdziwe święto designu, które przyciąga zarówno producentów i dystrybutorów branży wykończeniowej, meblowej oraz dekoracyjnej, jak i architektów i projektantów wnętrz, właścicieli firm oraz sklepów, a także klientów indywidualnych, którym bliska jest tematyka urządzania wnętrz. W związku z dynamicznym zainteresowaniem targami Warsaw Home, w tym roku na przestrzeń wystawienniczą przeznaczono 120 tys. m2, na których zaprezentowało się około 800 firm. Wśród wystawców III edycji tego jakże ważnego wydarzenia branży wnętrzarskiej nie mogło zabraknąć firmy Kaczkan, która oferuje najwyższej jakości drewniane podłogi.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Cztery targowe dni pod hasłem Premium

„Drewniane podłogi Premium” - takie hasło przyświecało firmie Kaczkan podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Wyposażenia Wnętrz Warsaw Home. Poznać bliżej oferowane drewniane podłogi, osoby biorące udział w targach mogły na stoisku Kaczkan, na którym do dyspozycji gości byli zarówno specjaliści Kaczkan, jak i ambasadorka marki - modelka, Rozalia Mancewicz, która z uśmiechem na twarzy prezentowała odwiedzającym nowości produktowe Kaczkan oraz najświeższe katalogi. Cztery targowe dni były doskonałą okazją dla firmy Kaczkan do spotkań biznesowych, rozmów z obecnymi kontrahentami, a także architektami i projektantami wnętrz.

Beauty of Country – niekwestionowany hit targów

Designerski charakter stoiska wystawienniczego Kaczkan przyciągał uwagę odwiedzających targi, a wyeksponowane drewniane podłogi zatrzymywały ją na dłużej. Podczas czterech targowych dni, goście mogli poznać bliżej zarówno standardowe produkty z portfolio Kaczkan, jak i najgorętsze nowości. Jak się okazało, odwiedzający stoisko Kaczkan byli pod szczególnym wrażeniem kolekcji Beauty of Country, która składa się z ośmiu produktów pokrywanych najwyższej jakości olejami naturalnymi. Tym sposobem, produkty zyskują nie tylko unikalną kolorystykę, ale także trwałe wykończenie, dzięki któremu są wysoce wytrzymałe na codzienną eksploatację. Produkty dostępne są w klasie drewna Rustical Premium oraz Country, przez co pięknie ukazują naturalną formę drewna dębowego, trafiając w gusta nawet najbardziej wymagających klientów, którzy pragną otaczać się naturalnymi, a zarazem eleganckimi i wysokojakościowymi materiałami.

Więcej informacji na stronie: www.kaczkan.pl




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

E.C.H.O. Communications

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »