Firma » Prawo
IMR advertising by PR i linie lotnicze
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
IMR advertising by PR, wspólnie z wydawnictwem lobbingowym DAZ PRESS, będzie również odpowiedzialna za dystrybucję „Biuletynu Lobbingowego" do wszystkich posłów i senatorów w parlamencie RP oraz do wskazanych przez BARIP decydentów w ministerstwach (m.in. gospodarki, infrastruktury, skarbu), organizacjach i instytucjach, np. w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego, Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej.
Celem wydania „Biuletynu Lobbingowego" jest wsparcie Stowarzyszenia BARIP w jego lobbingu na rzecz zmiany części prawa niekorzystnego dla przewoźników lotniczych.
Lobbing, zwany inaczej rzecznictwem interesów, to wywieranie wpływu na proces decyzyjny w instytucjach władzy państwowej (ustawodawczej i wykonawczej), samorządowej, korporacyjnej i ponadnarodowej. Zamiarem lobbingu jest przekazywanie informacji, przekonywanie do idei, promowanie pomysłów i interesów.

TOP 10 pancernych smartfonów 2025
Młodzi przedsiębiorcy z Pokolenia Z chcą niezależności, ale cenią bezpieczeństwo
Świąteczny Przystanek w G City Plejada – czas na kreatywne przygotowania do Świąt!
Komentarze (0)