Gospodarka » Przemysł

Innowacyjna wycinarka Promotechu na targach energetyki wiatrowej EWEA

Innowacyjna wycinarka Promotechu na targach energetyki wiatrowej EWEA
Zobacz więcej zdjęć »
Pierwsze na świecie mobilne urządzenie do wycinania włazów w wieżach elektrowni wiatrowych prezentuje na targach EWEA 2012 w Kopenhadze białostocki Promotech. To największa w Europie branżowa impreza, poświęcona energetyce wiatrowej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dział badawczo-rozwojowy Promotechu wyprodukował sterowaną numerycznie, przenośną maszynę MCM ułatwiającą tworzenie włazów i spawanie framug w wiatrowych wieżach. Urządzenie jest mocowane za pomocą magnesów i może wycinać otwory w powierzchniach płaskich, np. w arkuszach blachy, a także w zbiornikach i rurach.- Do czasu pojawienia się MCM największe koncerny międzynarodowe, produkujące wieże, zdane były na całkowicie ręczne, pracochłonne i - co najgorsze - niedoskonałe metody wykonywania tych włazów. Teraz rozmawiają z nami - mówi Bohdan Zaleski, współwłaściciel i wiceprezes ds. sprzedaży Promotechu.Urządzenie pracuje przy minimalnym udziale operatora, którego rola polega tylko na wprowadzaniu odpowiednich parametrów. - Przez automatyzację tego procesu będzie go można nie tylko trzykrotnie przyśpieszyć, ale także znacznie poprawić precyzję spawania. To ważny wynalazek również dlatego, że liczba elektrowni wiatrowych ma rosnąć - podkreśla Bohdan Zaleski. Nowa maszyna jest uniwersalna, łatwa w obsłudze, mocowana magnetycznie, mechanicznie lub próżniowo w różnych pozycjach i na różnych powierzchniach.Urządzeniem zainteresowani są już  producenci wież w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i USA. Wkrótce maszyny trafią też do Kanady, Brazylii i Malezji. -  Co ciekawe, dość szybko naszym urządzeniem zainteresowały się także firmy z innych branż - np. przemysłu petrochemicznego czy stoczniowego – dodaje Bohdan Zaleski. -  Niewykluczone, że przemysł energetyki wiatrowej to tylko wierzchołek góry lodowej. Myślimy już o kolejnych wersjach tych maszyn.Promotech opracował strategię wdrożeniową MCM, by zwiększyć sprzedaż urządzeń. W strategii spółka opiera się na swoich lokalnych dealerach na całym świecie, którzy przechodzą szkolenia i uczestniczą w prezentacjach maszyn.
Promotech dociera do potencjalnych klientów także za pośrednictwem Internetu i publikacji w ważniejszych wydawnictwach z dziedziny energetyki wiatrowej.
Jednym z elementów strategii wdrożeniowej jest także udział w międzynarodowych imprezach targowych takich jak kopenhaska EWEA, zorganizowana przez Europejskie Stowarzyszenie Energii Wiatrowej, którego  Promotech jest członkiem. To wydarzenie, w którym uczestniczą najwybitniejsi znawcy energii odnawialnej i przedstawiciele biznesu z branży energetycznej. Targi trwają od 16 do 19 kwietnia



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Masz-Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »