Technologie » Komputery
Inteligentny OCR w systemie V-Desk
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
To one różnicują dostępne na rynku systemy workflow. Klienci decydujący się na wybór danego rozwiązania, zwracają uwagę na jego funkcjonalność, ale także na oferowane przez producentów narzędzia, dzięki którym użytkownicy mogą efektywniej korzystać z platformy.
Jedną z firm odpowiadających na potrzeby swoich klientów i nieustannie udoskonalających swój system elektronicznego obiegu dokumentów jest poznańska spółka Primesoft Polska, przez co coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na wybór V-Desk. Na uwagę zasługuje zautomatyzowanie procesu rejestracji dokumentów, który jest jednym z kluczowych elementów podczas ich digitalizacji. Celem wprowadzonych zmian było uzyskanie wysokiej skuteczności, przy minimalnym wkładzie pracy, przeznaczonym na konfigurację funkcjonalności OCR (Optical Character Recognition) – służącego do rozpoznawania znaków i tekstu np. w zeskanowanej fakturze.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/workflow/inteligentny_ocr_w_systemie_v_desk.html
Nadesłał:
openmediagroup
|

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)