Technologie » Telekomunikacja
Interactive Intelligence nagrodzona w kategorii menu głosowego
Zobacz więcej zdjęć » |
Moduł IVR Interactive Intelligence to część wielofunkcyjnego pakietu oprogramowania do komunikacji IP, Customer Interaction CenterTM (CIC).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Nasz IVR zawiera wbudowane opcje modyfikacji, które umożliwiają firmom szybkie i łatwe tworzenie skryptów praktycznie o nieograniczonej złożoności, bez ograniczenia liczby albo głębokości menu" - powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence. - „Dodatkową korzyścią jest obsługa wielu kanałów komunikacji, czyli możliwość przetwarzania interakcji telefonicznych, faksów, czatów online i innych zdarzeń w środowisku IVR, co zmniejsza koszty integracji i zapewnia spójność usług."
IVR w CIC może działać lokalnie lub w chmurze, obsługuje wiele języków i skaluje się od pojedynczego, 4-portowego wdrożenia do tysięcy portów działających w sieciach operatorów albo w wielu lokalizacjach. Bazuje na architekturze software'owej która ułatwia integrację z systemami przetwarzania danych, centralami PBX i platformami e-mail. Interactive Intelligence gwarantuje potwierdzony, 99,999 % czas bezawaryjnego działania aplikacji.
„Nadal ulepszamy nasz system IVR. Niedawno połączyliśmy go z naszym rozwiązaniem Interaction Speech RecognitionTM, czyli ekonomiczną i funkcjonalną alternatywą dla autonomicznych rozwiązań do rozpoznawania mowy" - powiedział Joe Staples.
Tytuł Lidera Usług magazynu CRM jest przyznawany podstawie ocen w zakresie satysfakcji klienta, zakresu funkcjonalności oraz strategii rozwoju firm, przyznawanych przez analityków branżowych i konsultantów. Liderzy zostają wybrani w siedmiu kategoriach wsparcia i usług.
Nadesłał:
Kinga
|
Komentarze (0)