Technologie » Telekomunikacja
Interactive Intelligence w rankingu najlepszych usługodawców
„Interactive Intelligence złapał wiatr w skrzydła" - powiedziała Sheila McGee-Smith, prezes i główny analityk firmy McGee-Smith Analytics. - „Stałe inwestycje w zakresie R&D pozwoliły im na rozwój świetnego produktu, który teraz z powodzeniem wprowadzają na rynek, udostępniając go w modelu tradycyjnym lub Software-as-a-Service."
Firma Interactive Intelligence została również wysoko oceniona w kategorii Voice Response (menu dostępowego), osiągając 4.5 punktów w zakresie kierunku rozwoju. „Oferują świetnie zintegrowaną funkcjonalność menu dostępowego, a włączone do nadchodzącej wersji funkcje analizy mowy budzą duże zainteresowanie." - powiedziała Sheila McGee-Smith.
Wydawcy CRM Magazine przyznają usługodawcom punktację oceniając kryteria satysfakcji klienta, zakresu funkcjonalności oraz kierunku rozwoju. Liderzy rankingu są wybierani w zakresie siedmiu różnych kategorii serwisu i usług.
Nadesłał:
Kinga
|
Freestyle, energia i spotkanie z gwiazdą TikToka! EdzioRap w G City Targówek już wkrótce!
Jak opodatkowanie nowych, niesprzedanych mieszkań wpłynęłoby na ceny
Sprytne patenty na małą łazienkę – praktyczny poradnik
O wartości prostych rzeczy. Krakowski Salon Poezji w Łodzi dodaje otuchy Staffem
Z FABRYKI SCHEIBLERA DO PRZĘDZALNI RAMISCHA. ŚWIĄTECZNE TARGI ŁÓDZKIE SZTUKI PO RAZ PIERWSZY W OFFI
Komentarze (0)