Technologie » Telekomunikacja

Interactive Intelligence wprowadza aplikację monitorującą pracę contact center na iPadzie

Interactive Intelligence wprowadza aplikację monitorującą pracę contact center na iPadzie
Zobacz więcej zdjęć »
Firma Interactive Intelligence Group Inc. wydała aplikację mobilną Interaction Supervisor iPad Edition. Aplikacja, przystosowana do pracy na iPadzie lub iPadzie mini, usprawnia kontrolę jakości w centrach obsługi klienta, oferując dyrektorom i managerom contact center swobodny dostęp do informacji.

Interaction Supervisor iPad Edition™ zapewnia średnim i dużym przedsiębiorstwom następujące korzyści:

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

·       Konfigurowalna konsola  umożliwia mobilny, bezprzewodowy dostęp do statystyk analizy mowy w czasie rzeczywistym, a także do ocen poziomu usług według grupy roboczej, kolejki, konsultanta lub przedziału czasowego.

·  Alarmy w czasie rzeczywistym powiadamiają kierowników o przekroczeniu określonych progów jakościowych, na przykład średniego czasu oczekiwania na połączenie.

·         Widok lokalizacji konsultantów pokazuje, przy jakich stanowiskach siedzą konsultanci i jaki mają status (np. „Na obiedzie”, „Na szkoleniu”), a także wyświetla ich zdjęcia oraz umiejętności.

„Kontrola jakości pracy contact center jest skuteczniejsza, gdy managerowie pracują na ogólnej sali, widoczni i dostępni dla konsultantów” — powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w firmie Interactive Intelligence. — „Jednak kiedy kierownik wychodzi z biura, traci wgląd w statystyki, których potrzebuje do wykonywania swoich zadań. Interaction Supervisor iPad Edition został zaprojektowany, aby rozwiązać ten problem. Szybsze podejmowanie decyzji na podstawie szczegółowych statystyk czasu rzeczywistego pozwala organizacjom usprawnić obsługę klienta - a właśnie o to nam chodzi.”

Interaction Supervisor iPad Edition stanowi część wielofunkcyjnego pakietu komunikacyjnego Customer Interaction Center (CIC). CIC zapewnia szeroką gamę wielokanałowych aplikacji komunikacyjnych dla centrów obsługi klienta oraz przedsiębiorstw. Może zostać wdrożone w modelu chmury albo w siedzibie klienta.

Aplikację Interaction Supervisor iPad Edition™ można nabyć u ponad 350 globalnych dystrybutorów firmy Interactive Intelligence, a także w sprzedaży bezpośredniej. Więcej informacji o rozwiązaniu można znaleźć pod adresem.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kinga

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »