Technologie » Telekomunikacja

Interactive Intelligence zwiększa wsparcie dla projektów chmurowych w Polsce

Interactive Intelligence zwiększa wsparcie dla projektów chmurowych w Polsce
Zobacz więcej zdjęć »
Marcin Szczepański został inżynierem wsparcia sprzedaży rozwiązań chmurowych w Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ). Odpowiada za rozwój biznesu chmurowego na polskim rynku oraz lokalne wsparcie dla projektów firmy prowadzonych w modelu usługowym.

„Rozwój oferty chmurowej na rynku EMEA stanowi priorytet dla naszej firmy. W tym roku planujemy trzykrotne powiększenie zespołu zaangażowanego w obsługę projektów chmurowych w tym regionie. Nowy etat w Polsce wzmocni obecny zespół doświadczonych inżynierów, którzy wspierają wdrożenia rozwiązania Interactive Intelligence w modelu chmurowym i tradycyjnym.” – powiedział Shazad Ahmad, Solutions Engineering Director EMEA, Interactive Intelligence. – „Polska jest ważnym europejskim rynkiem o znaczącym potencjale sprzedaży, jednak w stosunku do technologii cloud w polskim biznesie wciąż przeważa konserwatywny sposób myślenia i obawa przed nowością. Zapewniając lokalne wsparcie dla projektów chmurowych chcemy zapewnić poczucie bezpieczeństwa klientom decydującym się na wdrożenie rozwiązania w modelu CaaS.”

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Marcin Szczepański ma 15 lat doświadczenia na rynku rozwiązań teleinformatycznych dla biznesu. Rozpoczynał karierę w firmie Ericsson jako Product Manager specjalizujący się m.in. w rozwiązaniach IVR oraz Unified Messaging. Przez ponad 10 lat był odpowiedzialny za wdrożenia systemów telefonii IP oraz contact center w Damovo Polska, firmie partnerskiej Interactive Intelligence. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.

Interactive Intelligence udostępnia w Polsce swoje oprogramowanie komunikacyjne w modelu chmury (CaaS) od 2012 roku. CaaS to kompletny pakiet aplikacji centrum kontaktowego i komunikacji zunifikowanej, obejmujący takie funkcje jak: wielokanałowe kolejkowanie, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, ankiety badania opinii klienta, integrację z systemami CRM i inne. Więcej informacji na temat oferty znajduje się na stronie internetowej.

W 2013 roku zamówienia chmurowe osiągnęły połowę wszystkich kontraktów podpisanych przez firmę.  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kinga

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »