Firma » Biznes

Inwestuj na pograniczu! - kampania dla Gminy Krzanowice

Inwestuj na pograniczu! - kampania dla Gminy Krzanowice
Zobacz więcej zdjęć »
„Inwestuj na pograniczu!” – to hasło kampanii promocji terenu inwestycyjnego w Pietraszynie, jaką realizuje na zlecenie Urzędu Miejskiego w Krzanowicach agencja marketingu i public relations Intro PR.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Półhektarowy teren w Pietraszynie, z zabudowaniami o łącznej powierzchni użytkowej około 700 m2, to idealne miejsce na stworzenie biznesu ukierunkowanego na rynek polski i czeski! - Dogodny dojazd do największych miast po stronie polskiej (Katowice, Opole) i czeskiej (Opawa, Ostrawa, Ołomuniec), możliwość podjęcia dowolnej działalności (także uciążliwej dla otoczenia) oraz przyjazne nastawienie władz lokalnych wobec inwestorów to główne atuty, na które zwróciliśmy uwagę projektując kampanię „Inwestuj na pograniczu!” – mówi Adam Misa, managing director agencji Intro PR z Raciborza, specjalizującej się m.in. w kreowaniu wizerunku regionów.

Odbiorcami kampanii są inwestorzy polscy i zagraniczni, reprezentujący głównie branże deweloperską, energetyczną, paliwową, ochrony zdrowia i hotelarstwa. - Propozycja władz Krzanowic musi się wyróżnić w gąszczu ofert inwestycyjnych! Dlatego położyliśmy nacisk na przyjazną grafikę oraz personalizację przekazu – tłumaczy Adam Misa.

Kampania realizowana jest z wykorzystaniem e-mail marketingu oraz tradycyjnego mailingu personalizowanego, do sprofilowanych baz. Na potrzeby kampanii powstała również specjalna strona internetowa umożliwiająca kontakt władz Krzanowic z potencjalnymi inwestorami (www.inwestujnapograniczu.krzanowice.pl) oraz ulotki reklamowe i listy tradycyjne w wersji polskiej i angielskiej. W październiku prowadzona jest także kampania ogłoszeniowa w ogólnopolskich portalach inwestycyjnych.

- Najważniejsze jest dla nas dotarcie do szerokiej grupy odbiorców potencjalnie zainteresowanych naszą propozycją. Dzięki połączeniu wielu narzędzi komunikacji, udało nam się to osiągnąć. Sam pomysł kampanii, zaproponowany przez ekspertów Intro PR, pozwolił ponadto zaistnieć niewielkim Krzanowicom jako gmina nowoczesna – podkreśla Manfred Abrahamczyk, burmistrz Krzanowic.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INTRO PR
http://www.intropr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »