Technologie » Telekomunikacja

IVR – system zapowiedzi głosowych

Wizerunek firmy wynika między innymi z jakości obsługi klientów. Każde przedsiębiorstwo chce obsłużyć jak największą liczbę klientów w taki sposób, żeby chcieli do nich wrócić. W osiągnięciu tego celu pomóc może usługa cloud.IVR.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Cloud.IVR (Interactive Voice Response), to system indywidualnych zapowiedzi głosowych, który automatycznie przekierowuje dzwoniących do odpowiednich działów lub osób w firmie. Usługa oszczędza czas i nie wymaga żadnych instalacji u klienta, a serwis, aktualizacje i obsługa administracyjna leżą po stronie dostawcy. 

Rozwiązanie powstało z myślą o przedsiębiorcach, którym zależy na obsługiwaniu w możliwie najlepszy sposób jak największej ilości klientów oraz zoptymalizowaniu tego procesu. Dzięki wielopoziomowemu systemowi zapowiedzi głosowych, zostają od razu przekierowani do odpowiednich działów lub osób w firmie. System ma możliwość identyfikowania tematu rozmowy i kolejkowania połączeń. Dodatkowo, usługa nie wymaga ponoszenia utrzymania – za serwis i aktualizacje odpowiada dostawca. Korzystanie z usługi ma również wpływ na wizerunek przedsiębiorstwa – jeden numer infolinii, niezależnie od ilości oddziałów firmy, pomaga wzmocnić jej prestiż i rozpoznawalność. 

Usługa jest przyjaznym użytkownikowi rozwiązaniem, które posiada szereg funkcjonalności pozwalających na zoptymalizowanie procesu obsługi klienta. Należy do niech scenariusz kierowania połączeń, nadzór i kontrola konsultantów, statystyki i raporty oraz zarządzanie danymi. Pierwsza z nich, scenariusz kierowania połączeń, określa operacje, jakie będą wykonane po wybraniu przez dzwoniącego jednej z opcji zaprezentowanej w zapowiedzi słownej. Nadzór i kontrola to przede wszystkim nagrywanie i zapisywanie rozmów, bieżący monitoring pracy infolinii oraz raporty powstałe w oparciu o przeprowadzone połączenia. Za pomocą statystyk i raportów można zmierzyć ilość połączeń, skatalogować je (wykonane, obsłużone, nieodebrane) czy sprawdzić ich średni czas. Zarządzanie danymi umożliwia eksport danych na dysk komputera w dwóch dostępnych formatach oraz zapisanie ich. Dodatkowo, usługa umożliwia również ustawienie własnego numeru infolinii – jednego dla wszystkich dzwoniących. Posiada też funkcję blokowania połączeń z sieci komórkowych. 

Cloud.IVR jest na bieżąco rozbudowywany i aktualizowany, w oparciu o oczekiwania rozwijających się przedsiębiorstw. Odpowiada też na obecny w nich trend, którym jest potrzeba szybkiej obsługi klienta – zależy na tym obu stronom. Firma chce być zapamiętana jako profesjonalna, a klientowi zależy na szybkim załatwieniu sprawy, co jest utrudnione w przypadku braku kontaktu osobistego. Dlatego firmy stawiają na innowacyjność i elastyczność – korzystają z rozwiązań technologicznych, które dostosują się do ich wymagań. Tak działa system cloud.IVR. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Focus Telecom Polska
http://focustelecom.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »