Firma » Praca
Ja, Sprzedawca - Zawód z przyszłością
Zobacz więcej zdjęć » |
Handlowcy i pracownicy firm świadczących usługi marketingowo-handlowe znajdą od 15 czerwca w serwisach: GazetaPraca.pl, GazetaPraca.tv oraz Pracawsprzedazy.pl, artykuły o pracy sprzedawców, technikach sprzedaży najczęściej stosowanych przez przedstawicieli handlowych oraz standardach pracy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na specjalnej platformie "Ja, Sprzedawca" w serwisie GazetaPraca.tv mogą zapoznać się z wykładami wideo na temat technik negocjacji handlowych oraz sposobów na sukces w świecie handlu. O strategiach i narzędziach zwiększających efektywność pracy, samorozwoju i technikach motywacyjnych opowiadają m.in. przedstawiciele i uczniowie światowego lidera biznesu, Briana Tracy'ego.
Jednym z elementów akcji była realizacja badania dotyczące wpływu recesji na sprzedaż, z którego wynika m.in., że w dobie kryzysu sprzedawcy narażeni są na zwielokrotniony stres, ponieważ wraz ze znacznym spadkiem konsumpcji rosną cele sprzedażowe (o 10-30%). Razem z wysokimi wymaganiami dotyczącymi wyników sprzedażowych, zwiększyła się presja na ich realizowanie. Jednak mimo trudnych warunków aż 77% ankietowanych zgłasza chęć i gotowość do podnoszenia kwalifikacji. Ponad 60% badanych twierdzi, że umiejętności nabyte podczas szkoleń dotyczących efektywności sprzedażowej przydają się w pracy, także w czasie spowolnienia.
Więcej o badaniu przeprowadzonym przez Delta Training na zlecenie GazetaPraca.pl na http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90442,6719572,Jak_kryzys_zmienia_sprzedaz.html.
Patronami medialnymi akcji są: Pracawsprzedazy.pl, Wszystkoohandlu.pl, Marketing przy kawie, Goldenline.pl, Portal FMCG, Sales News, dziennik „Metro", MetroPraca.pl, eMetro, „Poradnik Handlowca", „Życie Handlowe".
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)