Firma » Praca

Ja, Sprzedawca - Zawód z przyszłością

Ja, Sprzedawca - Zawód z przyszłością
Zobacz więcej zdjęć »
Teksty o technikach sprzedaży i o pracy handlowców oraz szkoleniowe materiały wideo, m.in. wykłady poświęcone technikom negocjacji handlowych - to oferta przygotowana przez serwisy rekrutacyjne Agory dla specjalistów branży handlowej w ramach akcji "Ja, Sprzedawca - Zawód z przyszłością".

Handlowcy i pracownicy firm świadczących usługi marketingowo-handlowe znajdą od 15 czerwca w serwisach: GazetaPraca.pl, GazetaPraca.tv oraz Pracawsprzedazy.pl, artykuły o pracy sprzedawców, technikach sprzedaży najczęściej stosowanych przez przedstawicieli handlowych oraz standardach pracy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na specjalnej platformie "Ja, Sprzedawca" w serwisie GazetaPraca.tv mogą zapoznać się z wykładami wideo na temat technik negocjacji handlowych oraz sposobów na sukces w świecie handlu. O strategiach i narzędziach zwiększających efektywność pracy, samorozwoju i technikach motywacyjnych opowiadają m.in. przedstawiciele i uczniowie światowego lidera biznesu, Briana Tracy'ego.

Jednym z elementów akcji była realizacja badania dotyczące wpływu recesji na sprzedaż, z którego wynika m.in., że w dobie kryzysu sprzedawcy narażeni są na zwielokrotniony stres, ponieważ wraz ze znacznym spadkiem konsumpcji rosną cele sprzedażowe (o 10-30%). Razem z wysokimi wymaganiami dotyczącymi wyników sprzedażowych, zwiększyła się presja na ich realizowanie. Jednak mimo trudnych warunków aż 77% ankietowanych zgłasza chęć i gotowość do podnoszenia kwalifikacji. Ponad 60% badanych twierdzi, że umiejętności nabyte podczas szkoleń dotyczących efektywności sprzedażowej przydają się w pracy, także w czasie spowolnienia.

Więcej o badaniu przeprowadzonym przez Delta Training na zlecenie GazetaPraca.pl na http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90442,6719572,Jak_kryzys_zmienia_sprzedaz.html.

Patronami medialnymi akcji są: Pracawsprzedazy.pl, Wszystkoohandlu.pl, Marketing przy kawie, Goldenline.pl, Portal FMCG, Sales News, dziennik „Metro", MetroPraca.pl, eMetro, „Poradnik Handlowca", „Życie Handlowe".



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »