Technologie » Telekomunikacja
Jak komunikować się skutecznie? Alfavox odpowie podczas Siły Telemarketingu
Co klient powinien wiedzieć o najnowszych rozwiązaniach teleinformatycznych, żeby podnieść efektywność swojej pracy, a w efekcie konkurencyjność swojej firmy? Na te i inne pytania odpowiedzą podczas Konferencji Siła Telemarketingu (26 i 27 września 2011) przedstawiciele Alfavox oraz zaproszeni goście, Wojciech Glapa (członek zarządu firmy Arteria SA) oraz Jacek Barankiewicz (prezes DataContact). Prezentacja przeprowadzona zostanie w formie aktywnej dyskusji pomiędzy reprezentantami dużych, outsourcingowych call center. Przedstawią oni również swoje poglądy na temat najnowszych trendów w zakresie rozwiązań głosowych - call/ contact center, Predictive Dialer, Workforce Management itp.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Nie chcemy podczas Siły Telemarketingu tylko chwalić się naszymi rozwiązaniami, naszym głównym celem jest pokazanie obiektywnej, eksperckiej opinii na temat rynku rozwiązań teleinformatycznych w Polsce. Chcemy przedstawić aktywną wymianę poglądów i interakcję pomiędzy zaproszonymi gośćmi, żeby odpowiedzieć na najbardziej nurtujące nas i Państwa pytania dotyczące nowoczesnych rozwiązań głosowych oraz przyszłości rynku - mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
Alfavox został tegorocznym Partnerem Siły Telemarketingu
- Zdecydowaliśmy się wziąć czynny udział w tym przedsięwzięciu, ponieważ daje ono szansę na rzeczową i pogłębioną dyskusję ekspertów, z której owoców może skorzystać cała branża. Zależy nam również na tym, aby podzielić się naszymi doświadczeniami, mamy bowiem nadzieję, że przyczynią się one do rozwoju rynku telemarketingu w Polsce - komentuje Janusz Tomiczek.
Nadesłał:
alfavox
|
Komentarze (0)