Technologie » Telekomunikacja

Jak optymalizować procesy w zakresie obsługi klienta? Alfavox opowie na I Finance Call Center Forum

Jak optymalizować procesy w zakresie obsługi klienta? Alfavox opowie na I Finance Call Center Forum
Zobacz więcej zdjęć »
Firma Alfavox została partnerem konferencji I Finance Call Center Forum, która odbędzie się 14 czerwca 2012 roku w Hotelu Holiday Inn w Warszawie. Jest to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce, organizowane przez Związek Banków Polskich i RENER pod hasłem „Przyszłość wielokanałowej obsługi”.

Rynek finansowy to branża, w której rola call i contact center jest bardzo istotna w zakresie obsługi klienta. Właśnie z tego powodu chcemy aktywnie uczestniczyć w I Finance Call Center Forum – spotkamy się tam z przedstawicielami środowiska finansowego, co pozwoli porozmawiać na temat najistotniejszych problemów i punktów styku obu branż, a także wymienić się doświadczeniami – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Janusz Tomiczek wygłosi podczas konferencji prezentację zatytułowaną „Optymalizacja procesów i zasobów w zakresie obsługi klienta”. Prezentacja prowadzona będzie w sposób interaktywny, umożliwiający uczestnikom konferencji aktywny udział w dyskusji oraz wyrażanie swoich opinii. Prezes Alfavox przedstawi flagowe produkty firmy, takie jak Skrypter rozmów (alfa Scripter) oraz rozwiązanie Workflow Management (XLScheduler WFM), pamiętając o tym, że call center to nie tylko technologia i systemy.

Konferencja I Finance Call Center Forum skierowana jest przede wszystkim dla branży finansowej, a dokładniej menadżerów ds. marketingu i rozwoju i komunikacji z klientem z sektora bankowego, finansowego, firm telekomunikacyjnych i innych firm wykorzystujących w swoich strukturach kanał telefoniczny, a także dyrektorów call/contact center, departamentów i biur obsługi klienta, call i contact center menadżerów, dyrektorów IT, dyrektorów sprzedaż i marketingu oraz dyrektorów ds. CRM.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

alfavox

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »