Technologie » Telekomunikacja

Jak podnieść satysfakcję klienta?

Menedżerowie często koncentrują się na niewłaściwych wskaźnikach efektywności, w wielu telefonicznych centrach obsługi klienta nacisk kładziony jest na czas trwania rozmowy z klientem, a to nie może gwarantować jakościowej obsługi.

Pogodzenie oczekiwań klientów z optymalizacją wskaźników efektywności dla centrów obsługi staje się dziś często problemem. Rozwiązaniem jego może być system klasy contact center.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jednym z kluczowych czynników usprawniających proces obsługi jest możliwość automatycznej autoryzacji dzwoniącego klienta na etapie drzewa IVR. Najlepszą metodą jest porównanie numeru dzwoniącego z bazą danych znajdującą się w systemie contact call center. Rozpoznanemu w ten sposób klientowi możemy przypisać szereg parametrów. Pierwszym z nich jest priorytet klienta pozwalający na ewentualne skrócenie czasu odebrania połączenia przez przesunięcie go w kolejce przed klientów o niższym priorytecie.

Istotne jest także automatyczne ustalenie historii kontaktów klienta oraz konsultantów z którymi załatwiał zgłoszenia w przeszłości. Pozwala to na połączenie klienta dzwoniącego z osobą która jest zdefiniowana jako opiekun klienta lub z konsultantem który prowadził poprzednie zgłoszenie klienta. Dzwoniący ma zapewnioną obsługę przez osobę, która najlepiej zna jego sytuacje i będzie w stanie rozwiązać jego problem.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iczerska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »