Firma » Reklama
Jak przygotować się do kręcenia filmu reklamowego?
Zobacz więcej zdjęć » |
Film reklamowy daje naprawdę sporo możliwości promocyjno-komunikacyjnych i jak pokazują badania jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi przekazywania określonych treści.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Spoty reklamowe - skuteczny sposób komunikacji
Produkcja spotu reklamowego to rozwiązanie, na które decyduje się coraz więcej marek, nie tylko tych naprawdę dużych. Filmy reklamowe produkuje się dzisiaj już nie tylko do dużych kampanii, ale także z myślą choćby o social mediach czy publikacji na stronie internetowej marki. Dobry spot reklamowy często może oddziaływać znacznie silniej i przekazywać więcej niż niejeden tekst. Niezależnie, czy planujesz film produktowy, film instruktażowy czy typowy film promocyjny, koniecznie dobrze się do tego zadania przygotuj.
Jak przygotować spot reklamowy?
Każda reklama video musi być przemyślana. Przed wszystkim trzeba ustalić, do kogo i o czym zamierzamy mówić, jaki przekaz chcemy zbudować, czego może oczekiwać nasza publiczność i jakimi środkami najlepiej to osiągnąć. Na tej podstawie dopiero można myśleć o budowaniu odpowiedniego scenariusza. Najlepiej, aby powstało więcej choćby szkicowych pomysłów, spośród których będzie można wybrać ten najlepszy i pracować nad jego udoskonaleniem. W przypadku spotów reklamowych bardzo istotne jest zaplanowanie właściwej liczby dni zdjęciowych, zgranie harmonogramów wszystkich zaangażowanych w projekt, aby nie generować zbędnych kosztów, które w przypadku takiej produkcji nie są przecież małe.
Z kim zrobić film reklamowy?
Jeśli chcesz dotrzeć ze swoim materiałem do szerokiego grona odbiorców, a nie masz zespołu profesjonalistów zajmujących się na co dzień produkcją materiałów wideo, poszukaj sprawdzonego partnera. W filmy reklamowe warto zainwestować. Lepiej zrobić jeden, który przyniesienie zamierzone skutki, niż trzy kiepskiej jakości, która zamiast być twoją reklamą, zadziałają na niekorzyść wizerunku. Produkcja spotów reklamowych i materiałów promocyjnych wymaga doświadczenia zarówno w budowaniu scenariusza, jak i zorganizowaniu planu, przeprowadzenia nagrania, montażu całości.
Pamiętaj o prawach do spotu reklamowego
Podpisując umowę na przygotowanie filmu, koniecznie sprawdź, jak wyglądają zapisy dotyczące praw autorskich. Aby uniknąć przykrej niespodzianki, dopilnuj, by studio przekazało ci pełnię praw do wykorzystania materiału tak, abyś mógł nim swobodnie zarządzać zgodnie z potrzebami.
Źródło fotografii: unsplash.com Licencja: https://unsplash.com/license
Nadesłał:
slawek
|
Komentarze (0)