Firma » Biznes

Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem

Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem
Zobacz więcej zdjęć »
CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z o.o.

Tematyka szkoleń obejmowała zagadnienia z zakresu komunikacji wewnętrznej w firmie, rozumianej jako całokształt relacji pomiędzy pracownikami i zespołami (klient wewnętrzny) oraz komunikacji z otoczeniem zewnętrznym.  Szkolenia miały charakter analizy przypadków (case studies) odwołujących się do takich zagadnień jak:

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

       Trudny klient

       Błędy w komunikacji z klientem

       Prolongata płatności

       Obsługa skarg i reklamacji

       Współpraca w zespole

Szkolenia przeprowadzone przez CCMS w maju 2019 są kontynuacją  współpracy z La Lorraine Polska, która w ubiegłych latach obejmowała także szkolenia indywidualne w obszarze udoskonalania  właściwych postaw menedżerskich i roli menedżera w zespole. 

 

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

 

tel.:  519 070 003

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

www.ccms.com.pl www.facebook.com/ccms.polska



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »