Firma » Reklama

Jak zaprojektować baner reklamowy w kilku krokach

Baner reklamowy to nie tylko kawałek przestrzeni wypełnionej tekstem lub grafiką. Jego głównym celem jest sprzedaż i promocja.

 Aby jednak było to możliwe, musi on posiadać pewne cechy, bez których szanse na dotarcie do klienta docelowego są marne. Sprawdźmy, czym się kierować projektując baner reklamowy, zarówno ten online, jak i w formie reklamy zewnętrznej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zasada nr 1 - wyróżnij się!

Dla wielu osób to hasło staje się nic nie znaczącym frazesem, jednak to właśnie w nim kryje się sedno dobrze zaplanowanego banera reklamowego. Unikaj powielania obecnych wzorców, używania podobnych, co konkurencja, chwytów. Bądź o krok dalej od nich, zaryzykuj i stwórz pomysł, który sprawi, że staniesz się widoczny i rozpoznawalny.

Zasada nr 2 – skup uwagę

Nie łudź się, że Twój baner będzie jedynym w polu widzenia odbiorcy. W świecie offline często możemy spotkać całe płoty oblepione plakatami, a pośród nich jest tylko jeden, który zwróci naszą uwagę. Dlaczego? Zapewne dlatego,że z jakiegoś powodu to właśnie ten jeden zawiera element istotny dla odbiorcy. Może to być dziwna grafika, nietypowe połączenie kolorów czy kształt reklamy. Jeśli uda Ci się jakimś elementem skupić uwagę potencjalnego klienta, to już połowa sukcesu.

Zasada nr 3 – nie odkrywaj całej tajemnicy

Pamiętaj również o tym, aby na pierwszym, najbardziej widocznym planie, nie umieszczać głównego przekazu reklamy. Niech użytkownik zostanie zaintrygowany, zobaczy coś, co wzbudzi jego ciekawość. Dopiero na tzw. „dalszym planie” zdradź, czego dotyczy przekaz, podaj więcej informacji.

Zasada nr 4 – obranduj baner

Dla wielu osób jest to oczywiste, natomiast nie każdy pamięta o tym, że baner reklamowy powinien mieć wyraźne i widoczne logo firmy. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki, a przede wszystkim powiążesz dany przekaz reklamowy z Twoja firmą.

Zobacz przykładowe banery reklamowe z Wrocławia

Zasada nr 5 – CTA

To nic innego, jak wezwanie do akcji, czyli z angielskiego „call to action”. Umieść na banerze wyraźne wezwanie, spraw, by użytkownik poczuł potrzebę wykonania konkretnej akcji typu „Kup”, „Zarejestruj się”, „Skorzystaj z..”.

Powyższe pięć zasad to klucz do tego, aby dobrze zaprojektować baner reklamowy, który będzie z powodzeniem sprzedawał Twoje usługi i towary.

Autor: Agencja Reklamowa - Wrocław



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Reklamowa we Wrocławiu
http://vizer.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »