Firma » Reklama

Jak zaprojektować folię reklamową do oklejenia witryny?

Jak zaprojektować folię reklamową do oklejenia witryny?
Zobacz więcej zdjęć »
Witryna sklepowa powinna być zaaranżowana w taki sposób, żeby zwracała uwagę potencjalnych klientów i zachęcała ich do zakupów. Jedną z metod, pozwalających osiągnąć pożądany efekt, jest oklejenie witryny za pomocą specjalnej folii.

Folia reklamowa - przyciągnij uwagę klientów

Witryna sklepowa powinna być zaaranżowana w taki sposób, żeby zwracała uwagę potencjalnych klientów i zachęcała ich do zakupów. Jedną z metod, pozwalających osiągnąć pożądany efekt, jest oklejenie witryny za pomocą specjalnej folii. Warto jednak pamiętać, że w dzisiejszych czasach ciężko utrzymać uwagę klienta, ponieważ ze wszystkich stron jest on atakowany rozmaitymi bodźcami. W jaki sposób zatem zaprojektować folię do oklejenia witryny, żeby mogła ona dobrze pełnić swoją funkcję?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



Kreatywne i niebanalne rozwiązania

Projektując folię do oklejenia witryny sklepowej, warto poświęcić trochę czasu na dopracowanie tej formy reklamy. Dzisiaj ciężko się wyróżnić, używając do tego wyłącznie dużej ilości kolorów i krzykliwych haseł. Dużo bardziej liczy się kreatywność i zainteresowanie klienta. Pod tym względem, oklejenie witryny nie różni się od projektowania np. billboardu. Dlatego też, chcąc zaprojektować folię, warto zacząć od odpowiedzenia sobie na poniższe pytania:

  • do jakiej grupy odbiorców kieruję swoją reklamę?
  • czym dokładnie zajmuje się moja firma?
  • czy mogą nawiązać stylistyką reklamy do elementów charakterystycznych dla mojej marki?
  • czy mogę w jakiś sposób wywołać emocje w odbiorcach?
  • co mnie wyróżnia?
  • czy klient może się w jakiś sposób utożsamić z moimi produktami?
  • jaka estetyka określa moją markę?

Odpowiadając na powyższe pytania, będziesz w stanie stworzyć szkic projektu. Choć reklama powinna zwracać uwagę, to jednocześnie warto pamiętać, że czasami mniej znaczy więcej. Z tego też powodu, projektując folię do oklejenia witryny, lepiej jest skupić się np. na zabawnym lub intrygującym haśle reklamowym, niż tworzyć krzykliwe, jaskrawe grafiki. Dobrym pomysłem może być również stworzenie ciekawej grafiki lub wykorzystanie logo firmy (jeżeli jest ono rozpoznawalne).



Baw się formą! Jak zaaranżować witrynę?

Projektując folię do oklejenia witryny, możesz zdecydować się na stworzenie wielkoformatowego projektu, który zasłoni całą powierzchnię. Możesz też wykorzystać jedynie część przestrzeni, decydując się np. na stworzenie grafiki wyglądającej jak puzzle z brakującymi elementami. To, na jaki projekt warto się zdecydować, zależy przede wszystkim od tego, czym zajmuje się dana firma. Reklama powinna być zawsze dopasowana do działalności marki. Inny projekt będzie pasował do firmy zajmującej się szkoleniami z kompetencji miękkich, a inny do kwiaciarni, czy sklepu z zabawkami.

Warto również mieć na uwadze to, że oklejając witrynę w sposób częściowy, możesz stworzyć ciekawą aranżację. Jeżeli np. stworzysz projekt, który będzie się składał z folii oraz sprzedawanych produktów, to z pewnością zwrócisz uwagę klientów. Reklama powinna być estetyczna i widoczna, ponieważ musi zwracać uwagę nie tylko osób, które przechodzą obok danej witryny, ale też tych, które mijają ją innymi środkami transportu i mają mniej czasu na podziwianie kompozycji. Postaraj się więc stworzyć ciekawy projekt, który będzie spójny z tym, czym zajmuje się twoja firma.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »